رئیس باشگاه رئال مادرید می‌گوید در صورتی که پل پوگبا در این فصل بخواهد از یوونتوس جدا شود برای به خدمت گرفتن او اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فورفورتو، رئال مادرید توانست برای یازدهمین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و حالا امیدوار است بعد از مدتها قهرمانی در لالیگا را نیز از رقیب سنتی خود برباید. به همین خاطر باید منتظر تقویت رئال در بازار نقل و انتقالات باشیم.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در نشست خبری خود درباره احتمال خرید بازیکنان جدید گفت: باید تاکید کنم که تیم ما در خط هافبک ۶ بازیکن خوب و جهانی دارد و نمی‌خواهم به شایعات دامن بزنم. پوگبا بازیکن خوبی است و اگر او در دسترس باشد و در این تابستان بخواهد تورین را ترک کند برای خرید او اقدام خواهیم کرد و با یوونتوس مذاکرات خود را شروع می کنیم. باید با زیدان صحبت کنم. اولویت من این است که رئال مادرید هر سال بهتر از فصل قبل خود شود و به همین دلیل به خرید بازیکنان جدید نیاز خواهیم داشت و بعد از حرف زدن با زیدان درباره خریدهای بعدی تیم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات قبل برای به خدمت گرفتن داوید دخیا با مشکل روبرو شد و نتوانست این دروازه‌بان را به خدمت بگیرد. او اکنون درباره احتمال تلاش دوباره برای به خدمت گرفتن دخیا گفت: این من نیستم که باید درباره این موضوع صحبت کنم و زیدان باید درباره این مسائل تصمیم بگیرد.

او درباره خروجی‌های رئال مادرید گفت: حتم دارم کاسیمیرو در رئال می‌ماند و صحبت هایی که درباره خروج او از رئال مادرید شنیده می شود صحت ندارد. او دوست دارد در رئال بماند و به بازیکن بزرگی تبدیل شود. درباره خامس هم باید بگویم که او تمرینات خود را دیر با بازیکنان اصلی انجام داد و باید ببینیم نظر سرمربی درباره ادامه کار چه خواهد بود و امیدوارم او نیز در رئال حضور داشته باشد.

رئال مادرید باید چندی دیگر در سوپرجام اروپا برابر سویا به میدان برود و امیدوار خواهد بود تا اقتخار دیگری را با زیدان به کلکسبون خود اضافه کند. رئال مادرید دو سال قبل نیز زمانی که قهرمان اروپا شد برابر سویا به میدان رفت و با دو گل رونالدو به برتری دو بر صفر رسید و قهرمان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.