مدیربرنامه های هافبک ارمنستانی بوروسیادورتموند تاکید کرد این بازیکن عجله‌ای برای تمدید قراردادش را با بوروسیا دورتموند ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، هنریک میخیتاریان هافبک ۲۷ ساله بوروسیا دورتموند در این فصل توانست ارزش های خود را به خوبی نشان دهد و همین باعث شده تا تیم های زیادی خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن باشند. در همین رابطه رایولا مدیربرنامه های میختاریان عنوان گفت که این بازیکن عجله ای برای تمدید قراردادش را ندارد و به همین خاطر گمانه زنی ها درباره جدایی این بازیکن بیشتر شده است.

مینو رایولا در گفت‌وگو با روزنامه بیلد درباره آخرین وضعیت این بازیکن برای شروع رقابت های فصل جدید گفت: هنریک تا سال ۲۰۱۷ با دورتموند قرارداد دارد و منتظر این هستیم تا باشگاه پیشنهاد جدید خود را برای این بازیکن ارائه کند. باید تاکید کنم که هیچ عجله ای برای تمدید قرارداد نداریم و هرگونه اتفاق ممکن است در آینده رخ دهد. پیشنهادهایی در روزهای گذشته برای فصل بعد بله دست ما رسیده و باید بررسی کرد تا در نهایت تصمیم گرفت.

او در ادامه گفت: چرا باید الان تمدید قرارداد کنیم. او تا سال ۲۰۱۷ قرارداد دارد و ممکن است برای آینده اتفاقات زیادی رخ دهد. ما در حال بررسی پیشنهادهایی برای آینده هستیم.

هنریک میخیتاریان در جولای ۲۰۱۳ از شاختاردونتسک به بوروسیا دورتموند پیوست و از آن زمان تاکنون توانست به بازیکن تاثیرگذاری تبدیل شود و در حال حاضر یکی از بازیکنان خوب و اماده دورتموند است که پیشنهادات زیادی از تیم های مختلف از جمله یوونتوس و چلسی دارد.

میختیاریان ۳۱ بار این فصل در لیگ آلمان به میدان رفت و با زدن ۱۱ گل و فراهم کردن ۱۵ پاس گل در ۲۶ گل دورتموند در این فصل تاثیر داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.