استقلال امروز نه مدیر، نه اعضای هیات مدیره و نه سرمربی اش مشخص و معلوم است که این موضوع این تیم مردمی را از کورس عقب می اندازد.

به گزارش خبرنگار مهر، دست استقلال از هر دو جام کوتاه ماند اما این موضوع نگرانی کمتری نسبت به روزهای آتی استقلال دارد، چرا که رقبای استقلال « پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و ...» نقل و انتقالات را استارت زده اند و همین روزهاست که کلا تیم خود را با مربی خودشان ببندند اما استقلال هنوز مربی ندارد و بدتر از آن اینکه نقل و انتقالات را پیش از تعیین مربی استارت زده است.

از گوشه و کنار خبر از ورود استقلال به نقل و انتقالات و مذاکره و قرارداد با بازیکنانی در لیگ برتر به گوش می رسد که ممکن است دردسر های زیادی برای استقلال ایجاد کنند چرا که بدون در نظر گرفتن سلیقه مربی آینده، تیم لنگ لنگان بسته می‌شود که این علاوه بر اتلاف زمان، دیوار را از خشت اول کج هم می چیند.

اصولا در همه باشگاه‌ها نقل و انتقالات علاوه بر کمیته فنی، زیر نظر سرمربی فعالیت می کند اما امروز استقلال نه مربی دارد و نه کمیته فنی. نگرانی‌ها آنجا بیشتر می‌شود که بشنویم بازیکنان آینده زیر نظر افشارزاده، توفیقی و پورحیدری بسته می شود که به جز پورحیدری علامت سوال در مورد دو نفر دیگر از دیدگاه فنی به وجود می‌آید.

با وجود آنکه هنوز اقدام جدی در این رابطه صورت نگرفته و صدای تیک تاک ساعت برای شروع تمرینات بدجور در ذوق می خورد اما باید گفت هر کاری هم که تا کنون شده طی ماه های آتی دردسر ساز خواهد شد چون با لیست سرمبی استقلال جمع نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.