بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی پیش از برگزاری نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ایتالیا گفت: بازی با ایتالیا محک جدی و بسیار خوبی برای بازیکنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد احمدزاده در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: صبح روز یکشنبه وارد ایتالیا شدیم که به دلیل مسافت نسبتا زیاد طی شده، خسته بودیم. به همین دلیل روز نخست را به استراحت پرداختیم و در نهایت صبح دیروز (دوشنبه) نخستین تمرین خود را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در تمرین نوبت عصر دیروز هم مربیان تمرینات پرفشار تری را در دستور کار ما قرار دادند و علاوه بر اجرای برنامه های تاکتیکی، کادرفنی تاکید زیادی بر ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین بازیکنان داشت.

احمدزاده افزود: در ایتالیا شرایط اردوی بسیار خوبی داریم و روز به روز به سطح ایده آل نزدیک تر می شویم. به هر حال دو بازی دوستانه هم مقابل تیم پرقدرت ایتالیا داریم و همانطور که همه می دانند، ایتالیا از تیم های سطح بالا و عنوان دار در فوتبال ساحلی جهان است.

وی تاکید کرد: بازی با ایتالیا نخستین دیدار دوستانه ما در امسال خواهد بود و محک جدی و بسیار خوبی برای بازیکنان است. ضمن اینکه کادرفنی می تواند ارزیابی مناسبی از شیوه جدیدی که برای تیم درنظر گرفته است، داشته باشد.

مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از اهداف اینده تیم ملی گفت: تمام هدف ما رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جهان است و امیدوارم این روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. بدون شک برگزاری بازیهای دوستانه نقش بسزایی در رسیدن ما به هدفمان دارد و این انگیزه را داریم تا باز هم مقابل تیم های سطح بالا صف آرایی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.