جلسه هیات مدیره استقلال از ساعت ۱۳ در وزارت ورزش برگزار می شود.

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه هیات مدیرهاستقلال از ساعت ۱۳ روز سه شنبه در وزارت ورزش برگزار می شود. جلسه ای که برایاتفاقی مهم آغاز می شود. تعیین تکلیف سرمربی استقلال. پرویز مظلومی که یک سال دیگربا آبی ها قرارداد دارد ، در ۹۰ همگفت خودش را مربی تیم می داند چون در برنامه اشتاکید داشته سهمیه آسیایی می گیرد و البته این سهمیه را گرفته است. او قراردادی۹۰۰ میلیون تومانی دارد که حالا دیگر برایش مهم است به پولش برسد. این را تقریباهمه هیات مدیره ای که فصل قبل قراردادش را دو ساله بسته اند ، برای پرداختش ، خیلیهم مشکلی ندارند. از نظر آنها استقلال مثل تیمی سیل زده است. حالا اگر قراردادمظلومی فسخ شود ، او دو یا سه سالی باید دنبال گرفتن پولش باشد و در نهایت همبالاخره یا ناچار به بخشش می شود یا بخشی از آن را مدیران آینده تیم می پردازند.مثل همه این ۵ یا ۶ میلیارد تومانی که استقلال امسال به خارجی های بی مصرفی داد کهمدیران قبلی روی دست استقلال گذاشته بودند.

جلسه هیات مدیره برای عبور از مظلومی از قبل بهجمع بندی رسیده است و اصلا اعضا تقریبا قبل از نشست ، همگی مواضع شان را گفتند.نجف نژاد ، سبک دست و شهاب جهانیان که رسما از این گفته اند که استقلال باید آیندهاش را در گزینه علی منصوریان بجوید ، البته همین ها اسکوچیچ را هم گزینه ای مناسبدانسته اند. افشارزاده و کردنوری هم که گفتند استقلال با مظلومی به بن بست رسیده ومسعود معینی هم که مدت هاست می گوید مربی استقلال باید یک خارجی باشد. البته مسعودمعینی و منصوریان از دوره آکادمی استقلال با هم خرده حسابی دارند که باعث می شودمعینی منتقد سرسخت این مربی جوان باشد و او اصرار به زوج اسکوچیچ و مجیدی براینیمکت آبی ها دارد. برآیند این جلسه در ابتدا گذر از مظلومی است و اینکه طوری برایقرارداد فصل بعدش تعامل شود که با کمترین هزینه او را کنار بگذارند. برنامه بعدیاما انتخاب مربی بعدی می شود. حتی اگر منصوریان بگوید قرار نیست فعلا اتفاقی بیفتدو در یک ویدئو که دو شنبه شب در اینستاگرام منتشر شد به صراحت گفت:«نه بابا قرارنیست فردا مربی استقلال شوم.»

او روز سه شنبه جدی ترین گزینه آبی ها بود واحتمالا روی نیمکت این تیم می نشیند . منتهی او قبل از هر چیز باید روی جدایینهایی مظلومی تعامل شود. اینکه وزیر بپذیرد این دین به دیون معوقه استقلال افزودهشود. این مجوز اگر صادر شود ، از میانه جلسه ممکن است حتی منصوریان به جلسه هیاتمدیره فراخوانده شود و توضیحاتش را ادا کند. حرف های مظلومی در دفاع از خود که چندعضو مدیریتی باشگاه را افشاگرانه هدف قرار داد ، حالا شانسش برای ماندن در تیم راکمتر و کمتر کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.