مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس از تمایل خود برای بازگشت به جمع کهکشانی‌ها خبر داد، اما تأکید کرد به هر قیمتی حاضر به انجام این کار نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلوارو موراتا که این روزها شایعه بازگشتش از یوونتوس به رئال مادرید شنیده می‌شود، از تمایل خود برای حضور مجدد در جمع سفیدپوشان پایتخت اسپانیا خبر داد و در عین حال اعتراف کرد که برای بازی در لیگ برتر انگلیس هم وسوسه شده است.

موراتای ۲۳ ساله که گفته می‌شود ممکن است به آرسنال ملحق شود، در این باره به نشریه آس گفت: قهرمانی در کنار رئال مادرید مسلماً آن چیزی است که من دوست دارم، تجربه کنم. این آرزوی من است. در رئال اما بازیکنان بزرگی حضور دارند و چیزی که من می‌خواهم این است که در تیمم احساس مهم بودن داشته باشم.

موراتا که در دو فصل اخیر برای بانوی پیر ۱۵ گل به‌ثمر رسانده و هفت گل هم در لیگ قهرمانان اروپا زده است، درباره شایعاتی که راجع به انتقالش به لیگ برتر انگلیس وجود دارد نیز عنوان کرد: پیشنهاداتی از انگلیس داشته‌ام که وسوسه‌‌کننده هستند، اما نه فقط از نظر شرایط مالی‌. من فکر می‌کنم که با توجه به خصوصیاتی که دارم، لیگ برتر هم می‌تواند مقصد خوبی برایم باشد. به‌نظر من رفتن به لیگ برتر پسرفت نیست. با آنچه که من در ایتالیا یاد گرفتم، اگر شانسی برای آموختن چیزهای بیشتر در انگلیس داشته باشم، از آن استقبال می‌کنم، چون مرا بازیکنی کامل‌تر و بهتر می‌کند. من ۲۳ سال سن دارم و تمام چیزی که می‌خواهم پیشرفت کردن، بازی کردن و درس گرفتن از بهترین بازیکنان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.