مدیر اداری پرسپولیس آخرین شرایط ورزشکاه شهید کاظمی را تشریح کرد و گفت: این ورزشگاه می‌تواند پذیرای تمرینات پرسپولیس باشد.

به گزراش خبرگزاری مهر، حسین علیپور درباره آخرین وضعیت مجموعه ورزشی شهید کاظمی گفت: این مجموعه دارای امکانات خوبی مثل زمین چمن، رختکن‌های مناسب، سالن بدنسازی و استخر و سونا است و ظرفیت‌های بالایی دارد ولی کمبودهایی مثل زمین دوم برای تمرین و فقدان حوضچه آب سرد دارد که باید در آینده روی آنها اقدام کرد ولی این مجموعه می‌تواند میزبان تمرینات پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: در ابتدای اسفند ماه وقتی این ورزشگاه را تحویل گرفتیم شروع به شناسایی نواقص آن کردیم. اولین اقدام ما بازسازی زمین چمن بود و در حال حاضر کاملا آماده استفاده است. متاسفانه در خلال انجام کارها بودیم که ترانس مجموعه از مدار خارج شد و موارد دیگری مثل خرابی دیزل ژنراتور، موتورخانه، نور محوطه و ... وجود دارد که به امید خدا با همکاری شهرداری مرتفع خواهد شد. البته در حال حاضر آن بخشی از امکانات که برای تمرین تیم نیاز خواهد بود، فراهم است.

مدیر اداری پرسپولیس خاطرنشان کرد: در ارتباط با رفع نواقص مجموعه، جلسات متعددی با شهردار منطقه نوزده داشتیم که از تلاش‌های ایشان هم تشکر می‌کنم. قرار است از اعتباری که شورای شهر برای بازسازی و بهینه سازی این مجموعه اختصاص داده است، اقدامات لازم صورت بگیرد.

علیپور تصریح کرد: زمین و رختکن در بهترین شرایط برای تمرینات تیم آماده شده است. البته آقای برانکو خواسته‌ است محل استراحت هم تامین شود تا بازیکنان در مواقعی که قرار است صبح و بعدازظهر تمرین کنند، این امکان را داشته باشند بین دو تمرین، امکان استراحت و خواب در خود مجموعه را داشته باشند. در این ارتباط نیز اقدام لازم صورت گرفته و در حال آماده‌سازی امکانات هستیم. تجهیز سالن بدنسازی نیز با مشورت مارکو استیلینوویچ در حال انجام است و وسایل مورد نیاز که خریداری شده در شرف نصب است.

وی در پایان افزود: البته علاوه بر ورزشگاه شهید کاظمی، زمین شماره دو ورزشگاه آزادی هم می‌تواند در اختیار تیم باشد و البته مناقصه برای بازسازی اساسی زمین چمن درفشی‌فر و زیرسازی آن، در حال انجام است که با پایان یافتن آن، هر سه زمین در اختیار خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.