سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به ناکامی این تیم در رسیدن به جام در لیگ برتر و جام حذفی گفت: از هواداران استقلال به خاطر اینکه نتوانستیم جامی بیاوریم عذرخواهی می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در شرایطی فصل پانزدهم لیگ برتر و بیست و نهمین دوره جام حذفی را به پایان برد که نتوانست یکی از این دو جام را برای هواداران استقلال به ارمغان بیاورد. مظلومی دوشنبه شب مهمان برنامه نود بود تا به دلایل این ناکامی و اتفاقاتی که پیرامون تیمش رخ داد اشاره کرد. گزیده صحبت های او را می خوانید:

از هواداران عذرخواهی می کنم

پرویز مظلومی در ابتدای صحبت هایش با اشاره به حضورش در این برنامه گفت: شرایط روحی و روانی خوبی نداشتم و فردوسی پور خواستم که من را معاف کند اما به خاطر هواداران آمدم. عذرخواهی می کنم از هواداران استقلال که نتوانستیم برایشان جام بیاوریم و به ذوب آهن هم تبریک می گویم.

ناکامی استقلال دلایل مختلفی داشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال که به گفته خودش شرایط روحی مناسبی ندارد با اشاره به اینکه تیمش نتوانسته قهرمان جام حذفی شود ادامه داد: باید به من فرصت بدهید که همه حرف هایم را بزنم. ناکامی استقلال دلایل مختلفی داشت که به آن اشاره خواهم کرد.

قراردادم دو ساله است

مظلومی ادامه داد: من با استقلال قرارداد دوساله دارم. هیات مدیره و مدیرعامل پای قرارداد را امضا کرده اند. در شرایطی آمدم که سراغ گزینه های دیگر رفته بودند و در نهایت آمدند سراغ من. پنج هفته به شروع لیگ مانده بود و من فرصت زیادی برای آماده سازی تیم نداشت. ما جوانان زیادی را جذب کردیم و تغییرات زیادی را ایجاد کردیم. برنامه ای که به مسئولان دادم سه ساله بود اما با برنامه دو ساله موافقت کردند. من سال اول قول قهرمانی نداده بودم. قول کسب سهمیه داده بودم و جوانگرایی در تیم.

ریسک کردم

وی افزود: من پیش بینی می کردم که در سال اول جوانانی که آورده بودیم باید جا می افتادند. ریسکی بود که من انجام دادم و متاسفم که انجام نشد. ما تا روز آخر در هر دو جام مدعی بودیم. تیم ما بیست هفته صدرنشین لیگ بودیم و در حذفی هم فینالیست بودیم.

واقعا در استقلال تنها بودم

مظلومی خاطرنشان کرد: من واقعا تنها بودم. افشارزاده من را حمایت می کرد اما من در باشگاه تنها بودم. با اینکه نیم فصل اول صدرنشین بودیم اما کارهای دیگری بود در باشگاه که انجام نمی شد. وقتی نتیجه نمی گیرید فقط سرمربی مقصر است. ما از کمترین امکانات سخت افزاری محروم بودیم. همه چیز را مکتوب به هیات مدیره داده بودم و گفتم آقایان در این شرایط به مشکل خواهیم خورد چرا که تیم ما ناقص است. ما بازیساز نداشتیم. اول فصل کرار و ریوالدون را داشتیم اما این دو را از دست دادیم. قول دادند که جایگزینش را بگیرند اما نشد. برای کرار مشکل ایجاد کردند. کرار به تهران آمده بود که پولی در بیاورد.

این گفتگو در همین خبر تکمیل می شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.