مشهد ـ رئيس هيئت فوتبال خراسان رضوی گفت: فیفا موافقت خود را مبنی بر میزبانی مشهد مقدس برای بازی‌های عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام کرد.

محمدمهدی برادران در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب اظهار كرد: با موافقت فیفا مشهد مقدس رسما میزبان بازی‌های کشور عراق در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ شد. نمایندگان تیم ملی فوتبال عراق هفته گذشته از امکانات مشهد مقدس بازدید کردند.

وي ادامه داد: هیئت عراقی در طی این بازدید به هتل‌ها، محل‌های تمرین و ورزشگاه‌های تختی و ثامن‌الائمه در مشهد مقدس رفتند و شرایط را مورد بررسی قرار دادند.

رئيس هيئت فوتبال خراسان رضوی با بيان اينكه ورزشگاه ثامن‌الائمه گزینه احتمالی برگزاری این دوره از مسابقات است، گفت: ورزشگاه ثامن‌الائمه تجربه برگزاری بازی‌های آسیایی و بین المللی را دارد. این ورزشگاه با دارا بودن شاخص‌های استاندارد فیفا و AFC، مورد تایید فیفا است.

برادران بیان کرد: در همین زمینه کمیته ویژه‌ای تشکیل و با مدیرکل اداره ورزش و جوانان نیز مکاتباتی انجام شده است تا بتوانیم بهترین شرایط را برای میزبانی بازی‌های کشور عراق فراهم کنیم.

وی خاطرنشان كرد: از انتخاب مشهد مقدس برای میزبانی این بازی‌ها خرسندیم و تمامی امکانات را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات به کار می‌گیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.