سرمربی فصل اخیر منچسترسیتی معتقد است که حضور مربیانی همچون ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا و آنتونیو کونته بر حساسیت لیگ برتر خواهد افزود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی که با پایان یافتن فصل ۱۶-۲۰۱۵ از منچسترسیتی جدا شد تا جای خود را به پپ گواردیولا بدهد، در مورد تقابل سرمربی پیشین بارسلونا با سرمربی پیشین رئال مادرید در فصل آینده لیگ برتر به نشریه «گاردین» گفت: لیگ برتر در فصل پیش‌رو خیلی جالب و داغ‌تر از گذشته خواهد شد. شاید فصل بعد هم اتفاقی که امسال افتاد و لسترسیتی قهرمان شد، دوباره تکرار شود، اما این اتفاقی عادی نیست.

وقتی از سرمربی پیشین رئال مادرید پرسیده شد که «به نظرتان آیا اتفاقاتی که در فصل اخیر برای مورینیو در چلسی رخ داد و در نهایت منجر به اخراج او از این تیم در اواسط فصل شد، به چشم‌‎انداز موفقیتش در منچستریونایتد لطمه نخواهد زد؟»، او پاسخ داد: نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی برای مورینیو خواهد افتاد.

پیگرینی شیلیایی که مورد توجه اورتون است، در خصوص آینده حرفه‌ای خود نیز اظهار داشت: اگر گزینه جالب‌توجهی نداشته باشم، تا زمانی که پیشنهاد خوبی دریافت نکرده‌‎ام، مربیگری نخواهم کرد. هر زمان هم که فکر کنم باید به کارم پایان دهم، اعلام بازنشستگی می‌کنم. به‌هر حال هر زمان که از مربیگری اعلام بازنشستگی کنم، دلم برای این حرفه تنگ می‌شود. چالش‌های مربیگری است که من را زنده نگه می‌دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.