مالک باشگاه اینتر نام دو بازیکنی را که ممکن است در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی به نراتزوری ملحق شوند، اعلام کرد که هافبک ساحل عاجی من‌سیتی یکی از آنهاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک توهیر، مالک باشگاه اینتر می‌گوید از موفقیت تیمش برای خرید یحیی توره از منچسترسیتی مطمئن نیست، اما احتمال جذب او و نیز آنتونیو کاندروا وجود دارد.

توهیر در گفت‌و‌گو با نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا گفت: اگر بشود یحیی توره را بخریم، این کار را انجام می‌دهیم، چون این کار برای اینتر اقدامی مثبت است. البته ما نباید از یاد ببریم که به خاطر قانون بازی جوانمردانه مالی یکسری محدودیت‌ها داریم و اینکه آیا یحیی توره واقعاً می‌تواند به پیشرفت تیم‌مان کمک کند یا نه.

مالک اینتر درباره کاندروا هم تأکید کرد: تا الان من هیچ مذاکره‌ای با کلودیو لوتیتو (رئیس باشگاه لاتزیو) نداشته‌ام. قبل از فکر کردن به خرید کاندروا ما باید تعدادی از بازیکنان‌ خود را بفروشیم. پس از آن به این فکر خواهیم کرد که آیا می‌توانیم چنین خریدی انجام دهیم یا نه.

توهیر به مقایسه سیاست‌های باشگاه اینتر و یوونتوس، قهرمان سری A پرداخت و اظهار داشت: من صادقانه می‌توانم بگویم که یوونتوس در شش سال گذشته تیمی واقعاً خوش‌ساختار بوده است در حالی که اینتر هنوز در فاز بازسازی است. ما با یوونتوس رقابت خواهیم کرد و باید دید چه می‌شود. در فوتبال شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.

مالک اندونزیایی اینتر در ادامه به اهدافی که تیمش برای فصل نقل‌و‌انتقالات در نظر دارد اشاره داشت و گفت: من هرگز به پیشنهاداتی که از سوی رم و دوستم جیمز پالوتا (مالک رم) دریافت کرده‌ایم، فکر نکرده‌ام. بروزوویچ برای ما بازیکن مهمی است. اگر قرار به فروش بازیکنان‌مان به رقبای مستقیم باشد باید این کار با احتیاط و ارزیابی‌های فراوانی صورت بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.