سرمربی جدید تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: هدف ‌ما در فصل پیش رو ارتقا جایگاه تیم نسبت به فصل گذشته و ارائه فوتبال زیبا است و تلاش می‌کنیم تا روزهای بسیار خوبی را رقم بزنیم.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص پذیرش هدایت این تیم، اظهارکرد: در ابتدا باید از حضور تمام بزرگان، پیشکسوتان، مربیان و کسانی که در این مقطع من را مورد لطف قرار دادند، کسب اجازه کنم و امیدوارم با حمایت و پشتیبانی که از تیم به عمل می‌آورند، تلاش کنیم تا روزهای بسیار خوبی را رقم بزنیم.

وی با تشکر از اعضای فعلی و سابق هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان و اژدری‌زاده نیز گفت: از دکتر بابازاده و دیگر اعضا بابت فعالیت‌های شبانه‌روزی‌شان جهت حرکت به سمتی که دارای باشگاه خوب و توانمند در آینده باشیم، قدردانی می‌کنم. همچنین جا دارد از هیات مدیره و مدیرعاملان قبلی باشگاه فولاد از جمله دهکردی، رضاییان، صیادنژاد، نجم‌السادات و سه‌برادران تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه عنوان کرد: این‌که پس از مدت‌ها چنین نظریه‌ای دال بر انتخاب مربی بومی حکم‌فرما شد و مسوولان باشگاه به این جمع‌بندی رسیدند که سیستم باشگاه به سمت و سوی اعتماد و اطمینان به مربیان بومی حرکت کند، بسیار مهم بود و امیدوارم که این اتفاق، شرایطی را ایجاد کند که در آینده نیز باز هم شرایط برای به کارگیری و فعالیت مربیان توانمند بومی فراهم شود.

وی درباره انتخاب همکارانش در کادرفنی نیز گفت: مطمئنا نگاه ما بیشتر به نیروهای بومی است و این همان انتظاری است که استان و هیات مدیره از ما دارد. ما هم بر این اساس گزینه‌های مختلفی را بررسی کردیم و اگر احیانا از نزدیک با برخی گزینه‌ها صحبت کردیم ولی موفق به همکاری با آن‌ها نشدیم، دلیلی بر عدم توانایی آن‌ها نیست.

سعداوی افزود:‌ به هر حال تلاش‌مان این است تا پایان وقت امروز گروه‌مان را مشخص کنیم. خود من به انتخاب گزینه‌های بومی اعتقاد دارم و بر این اساس از باشگاه خواستم که نفراتی را از تیم‌های پایه جهت همکاری به من معرفی کند که من هم از بین این نفرات، یک نفر را انتخاب کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول کسب جایگاه را به باشگاه داده‌اید؟ گفت: ما چند هدف را دنبال می‌کنیم؛ در این راستا نیز یکسری محدودیت‌ها وجود دارد و بودجه باشگاه با توجه به شرایطی که است، کمی محدود شده است. به هر حال ارتقا جایگاه تیم یکی از اهداف ما است و تلاش می‌کنیم در فصل آینده، شرایط تیم را بهبود بخشیم و به سمت ارائه یک فوتبال زیبا و پویا حرکت کنیم تا هواداران لذت ببرند و امیدوار هستیم با همدلی، همبستگی، اتحاد، حمایت و پشتیبانی‌ای که صورت می‌گیرد، روزهای خوبی را با کمک سرمایه‌های اصلی باشگاه که همان هواداران هستند، رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: قطعا در این راه نیز نگاه ویژه‌ای به بازیکنان مستعد بومی و بازیکنان تیم‌های پایه‌مان و همچنین نیروهای جوان و بومی که در تیم‌های فعال استان و کشور فعالیت می‌کنند، خواهیم داشت و اولویت ما جذب این بازیکنان است. البته مطمئنا نیازمند جذب چند بازیکن کلیدی و تاثیرگذار هم هستیم تا بتوانیم تلفیقی از جوانان مستعد و باتجربه کارآمد را داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم این نفرات را به هماهنگی مناسب برسانیم تا در کنار این مسایل نیز با صبر، حوصله و هماهنگی‌ای که صورت می‌گیرد، روزهای خوبی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: در هر صورت پیش‌بینی کسب جایگاه سخت است ولی همانطور که گفتم هدف‌مان این است که نسبت به فصل گذشته جایگاه تیم را ارتقا بخشیم و فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم.

سعداوی درباره این‌که گفته می‌شود باشگاه با خانزاده، فشنگچی و سلیمی قطع همکاری کرده نیز گفت: ما چهار تیپ بازیکن داریم؛ یک تیپ که قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده است، تیپ دیگر با ما قرارداد دارند ولی به صورت توافقی است، تیپ سوم هم بازیکنانی هستند که تحت قرارداد باشگاه هستند و تیپ چهارم هم بازیکنانی هستند که فصل گذشته سهمیه زیر ۲۳ سال و امید بودند ولی امسال به بازیکنان بزرگسال تبدیل شدند. در حال حاضر هیچ لیست مازادی نداریم.

وی افزود: ‌من هم طی درخواستی که از باشگاه داشتم قرار شد به تمام این بازیکنان اعلام شود که ببینیم در وهله اول تمایل به ادامه همکاری با باشگاه دارند یا خیر، در وهله دوم هم ببینیم شرایط ادامه همکاری به چه صورت است. قرار شد که باشگاه تا پیش از آغاز تمرینات، این موضوع را به ما اعلام کند تا بتوانیم تصمیم‌گیری لازم را داشته باشیم. همچنین جا دارد از اعضای کادرفنی قبلی و بازیکنانی که امکان دارد به هر دلیلی از باشگاه جدا شوند، قدردانی کنم و امیدوارم در هر جایگاه دیگری که مشغول به فعالیت می‌شوند، موفق باشند.

وی در خصوص این‌که بعد از انتخاب شما به عنوان سرمربی تیم، صحبت‌هایی درباره ارتباط نه چندان خوب شما با مدیرعامل باشگاه عنوان شد و احتمال داده شد این ارتباط در روند کاری شما تاثیرگذار باشد، نظر شما در این زمینه چیست؟ گفت: طبیعی است که نظرات مختلفی تا قبل از انتخاب وجود داشته است و باید هم وجود داشته باشد. به هر حال تمام این بحث‌ها مربوط به قبل از انتخاب بوده است و زمانی که اعضای هیات‌مدیره به جمع‌بندی کلی و نهایی رسیدند، مطمئنا تمام مسوولان باشگاه و عوامل اجرایی و مدیرعامل باشگاه باید دست به دست هم دهیم و حمایت کنیم، چرا که کار سخت و دشواری پیش‌رو است اما مطمئن، امیدوار و منتظر هستیم که بتوانیم روزهای بسیار خوبی را رقم بزنیم.

سعداوی تاکید کرد: این باشگاه هر چه دارد از هوادارانش است و برای رقم زدن روزهای خوب نیازمند صبر، حوصله، همبستگی و اتحاد هستیم.

وی در پایان با دعوت از رسانه‌های داخلی و مرکز صدا و سیمای استان جهت حمایت از تیم فولاد برای حرکت به سمت روزهای موفق، گفت:‌ بعد از انتخابم به عنوان سرمربی، اولین مصاحبه‌های من امروز با ایسنای خوزستان و رادیو مرکز استان بود و می‌طلبد تمام رسانه‌های استان حمایت لازم را از ما داشته باشند تا با ارتباط نزدیک و کمک یکدیگر کار را پش ببریم و من انتظار چنین حمایتی را دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.