مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: فصل آتی برای موفقیت در آسیا ذوب‌آهن را آماده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری در رابطه با اعتراضش به برگزاری بازی فینال جام حذفی در خرمشهر گفت: باید تمام استاندارد های برگزاری یک بازی تحلیل می‌شد. حتی قبل از شروع بازی هنگامی که با اعضای تیم استقلال هم صحبت می‌کردم، آن‌ها نیز به این موضوع اشاره داشتند که نور ورزشگاه استاندارد نیست.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شد، عرض زمین ورزشگاه اروندان خرمشهر نیز استاندارد نبوده، افزود: نگاه ما به این موضوع فنی بود و این نبود برخی اعلام می‌کردند ما قصد داشتیم از نظر روانی جو را خراب کنیم. شما دیدید که تمام حرف های ما واقعیت بود و کاملا حرفه‌ای و فنی ما صحبت‌ها را مطرح کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: جا دارد که از مردم و مسئولان شهر خرمشهر تشکر کنم. زیرا سوء تفاهمی در این راستا به وجود آمده بود. بهتر بود که پیش از اعلام مکان برگزاری بازی، جلسه‌ای می‌گذاشتند تا مسئولان دو تیم ورزشگاه را از نزدیک ببینند ودر این رابطه نظر بدهند.

آذری گفت: بهتر بود که به جای فینال جام حذفی، یک تورنمنت چهار جانبه در این شهر برگزار می‌کردند و حتی تیم ملی را به خرمشهر می‌آوردند.

وی در رابطه با ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: دوشنبه قرار است جلسه هیات مدیره ما برگزار شود و در این مورد تصمیم گیری شود. ذوب آهن از سال ۲۰۱۰ تا سال قبل در لیگ قهرمانان حضور نداشته و پیش از آغاز این بازی ها من اعلام کردم که لیگ قهرمانان امسال برای ذوب آهن سال قهرمانی است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: ما امسال طی برنامه کوتاه مدتی که تا اسفند ماه داریم، می‌خواهیم با یحیی گل‌محمدی تیم خوبی را برای لیگ قهرمانان آماده کنیم که بتواند از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کند. البته ما برای موفقیت نیازمند داشتن امکانات بهتری مانند یک زمین تمرینی دیگر و خوابگاه مناسب تر هستیم. زیرا برای موفقیت مستلزم این هستیم تا از نظر سخت افزاری به موفقیت برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گل‌محمدی مربی اخلاقمداری است و علاوه بر این حسنش از نظر فنی نیز یکی از بهترین ها است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.