داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: برگزاری بازی فینال جام حذفی در خرمشهر اتفاق خوبی بود به طوری که باعث شد یکبار دیگر این شهر زنده شود.

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قضاوتش در فینال جام حذفی که در شهر خرمشهر برگزار شد، گفت: طبق قانون درباره بازی نمی‌توانم صحبت کنم اما قبل از هر چیز باید به مسئولانی که زحمت کشیدند تا این بازی در خرمشهر برگزار شود و به نظر خودم هم کار بسیار خوبی بود چراکه در این چند وقت یک بار دیگر شهر خرمشهر زنده شد و بازی خوبی هم در این شهر صورت گرفت. همچنین باید بگویم که هم تیم داوری عملکرد خوبی داشت و هم اینکه دو تیم همکاری خوبی با داوران داشتند.

وی درباره انتقادهایی که به نور ورزشگاه در زمان بازی انجام شده بود افزود: نور خوب بود اما با توجه به اینکه نورافکن‌ها پایین‌تر از حد معمول بود کمی مشکل وجود داشت اما در کل نواقصی هم هست که به مرور زمان برطرف خواهد شد البته همین که بازی در خرمشهر برگزار شد واقعا خوب بود چراکه مردم این خطه حسابی لذت بردند.

داور فینال جام حذفی در مورد تور مشکی دروازه‌ها هم خاطرنشان کرد: طبق قوانین داوری حتی اگر دروازه‌ها تور هم نداشته باشد بازی می‌تواند انجام شود اما به هر حال در فوتبال روز دنیا بازی‌ها با تور انجام می‌شود. به هر حال همانطور که گفتم ایراداتی هست و وقتی وارد استادیوم شدیم دیگر کاری از دست‌مان برنمی‌آمد اما خوشبختانه به هر صورت بازی به خوبی انجام شد.

فغانی درباره بازگشتش به تهران و اینکه در هواپیما او و یحیی گل‌محمدی کنار هم نشسته بودند و آیا صحبتی با هم انجام دادند یا نه؟ اظهار داشت: ما در فوتبال با همه دوست هستیم اما به هر حال شرایط مسابقه فرق دارد چراکه فشار در زمان بازی بالا می‌رود و شاید کسی کنترل خودش را از دست بدهد اما ما وظیفه داریم که در چارچوب قانون با این افراد برخورد کنیم. در پرواز ما هم چند استقلالی بودند و برحسب اتفاق گل‌محمدی هم در کنار من نشست و بیشتر از همدیگر حلالیت طلبیدیم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.