رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار فینال جام حذفی گفت: تماشاگران شهر خرمشهر یک دیدار بسیار جذاب و حساس را بدون مسائل انضباطی تماشا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده گفت: مسابقه فینال جام حذفی در شهر پرخاطره خرمشهر که ارزش و اعتبار زیادی برای مردم کشورمان دارد، برگزار شد و با توجه به انعکاس رسانه‌ای و گزارشی که از سوی مقامات سازمان لیگ ارسال شده، تقریبا شاهد برگزاری یک مسابقه خوب و بدون نکات انضباطی بودیم.

وی تصریح کرد: بخشی از رفتارهای بازیکنان که مربوط به اخطار داور می‌شد و همگان متوجه آن بودند، به ما هم گزارش توسط داور ارائه خواهد شد اما از حیث تشریفات قبل مسابقه، حضور طولانی تماشاگران در ۱۲۰ دقیقه و همچنین لحظه خروج تماشاگران، همه چیز در شرایط خوبی بوده و خوشبختانه هیچ مشکل انضباطی پیش نیامد و از تمامی افرادی که برای برپایی این مسابقه تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.

حسن زاده ادامه داد: به تماشاگرانی که برای اولین بار در ورزشگاه خرمشهر یک دیدار را بدون هیچ نکته انضباطی تجربه کردند، تبریک می‌گویم و این امر برای مقامات مجری مسابقه خیلی ارزشمند است. امیدواریم در سال‌های بعدی برای برگزاری مسابقه جام حذفی، امکانات رفاهی و تسهیلات کامل‌تری در اختیار داشته باشیم و معدود مشکلاتی که وجود داشت، رفع شود تا از این پس شاهد برگزاری رقابت‌های جذاب با حضور تماشاگران خونگرم باشیم.

رئیس کمیته انضباطی یادآور شد: خوشبختانه مسابقه جام حذفی به خوبی تمام شد و علیرغم اینکه فینال بود و هیجانات خاص خود را داشت اما شاهد انجام مسابقه‌ای بدون حاشیه بودیم.

حسن زاده خاطرنشان کرد: هفته گذشته متاسفانه یکی از همکاران شایسته کمیته انضباطی که سال‌های زیادی به فوتبال کشور تلاش کرده بود، درگذشت. مرحوم دهمیانی مرد بزرگی بود که سال‌های متمادی برای فوتبال کشور خدمت کرد و از تمامی افرادی که در مراسم او حضور داشته و ادای احترام کردند، تشکر کرده و امیدوارم خداوند روح آن مرحوم را قرین رحمت بفرماید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.