افسانه اقبالی از شرایط و وضعیت حاکم بر تیم ملوان ابراز نارضایتی کرد.

بازیکن لیگ برتر بانوان درگفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، ضمن گله از شرایط حاکم بر تیم فوتبال ملوان بیان داشت: در زمان حضور تیم مردان ملوان در لیگ آنطور که باید از تیم بانوان حمایت نمی شد حال که تیم مردان به دسته یک سقوط کرده است شاهد هیچ حمایتی از تیم بانوان نیستیم. در حال حاضر هیچ خبری از حمایت تیم برای حضور در لیگ برتر نیستیم.

اقبالی دلیل اصلی عدم حمایت مسئولین باشگاه از تیم بانوان را نمی داند و تصریح داشت: حضور تیم مردان ملوان در لیگ برتر مزیت هایی برای تیم بانوان به همراه داشت چرا که در لیگ سهمیه داشت و از اسپانسر نیز بهره می برد. بودجه تیم بانوان به اسپانسر تیم مردان مربوط می شد حال که تیم مردان سقوط کرده شرایط برای تیم بانوان تغییر خواهد کرد.

او حضور خود در تیم ملوان برای فصل آینده را مرتبط با شرایط حاکم بر تیم دانست و خاطر نشان کرد: اگر شرایط به همین روال ادامه پیدا کند و خبری از حمایت تیم نشود به پیشنهادات خود از سوی سایر تیم ها فکر خواهم کرد و از این تیم جدا خواهم شد.

وی دلیل مشکلات این چنینی در ورزش بانوان را عدم پوشش رسانه ای عنوان کرد و افزود: مهم ترین دلیل، عدم پوشش رسانه ای است. اسپانسر ها برای تیمی که پوشش رسانه ای ندارد سرمایه گذاری نمی کنند. حضور عکاسان در مسابقات بانوان و همچنین حضور پدران بازیکنان در استادیوم ها می تواند نخستین قدم برای رفع مشکلات این چنینی در ورزش بانوان باشد.

در پایان افسانه اقبالی با بیان اینکه هر سال از مشکلات خود می گوییم اظهار داشت: امکانات نقش مهمی در پیشرفت و موفقیت یک تیم ایفا می کند و ما با کمترین امکانات موجود خود را وفق داده و به راه ادامه می دهیم. در مورد اینکه حتی حاضر به حمایت از ما با کمترین امکاناتم هم نیستند نمی دانم چه بگویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.