رئیس فعلی باشگاه الاهلی قطر ضمن حمایت مجدد از یوسف آدم اعلام کرد تکلیف لوکا بوناچیچ و سایر بازیکنان این تیم پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بن حمد آل ثانی، رئیس فعلی باشگاه الاهلی که قصد دارد دوباره کاندیدای این پست شود در مصاحبه با روزنامه الوطن قطر گفت: وضعیت سرمربیگری تیم الاهلی و سایر بازیکنان پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره روشن خواهند شد.

وی در خصوص قرارداد باشگاه الاهلی با لوکا بوناچیچ گفت: این قرارداد فراتر از اندازه نرمال است و فعلا همانند یک گروه در حال همکاری هستیم و در پایان تصمیمی را اتخاذ می‌کنیم که به سود باشگاه الاهلی باشد.

آل ثانی در خصوص نقل و انتقالات جدید تیم الاهلی اظهار داشت: کمیسیون نقل و انتقالات به زودی گزارش کاملی را در خصوص عقد قرارداد با بازیکنان جدید ارائه خواهد کرد تا مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی ضمن حمایت از یوسف آدم، سرمربی برکنار شده قطری تیم الاهلی گفت: او در فصل اخیر بیسار خوب کار کرد و باعث شد الاهلی ضمن نجات از سقوط، رتبه خوبی را در جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر به دست آورد. باشگاه الاهلی باید چنین شخصیتی را حفظ کند و قدردان او باشد.

رئیس فعلی باشگاه الاهلی قطر در مصاحبه دیگری نیز گفته بود در صورت تمدید ریاستش در انتخابات ۲۶ تیر ماه قطعا یوسف آدم قطری را دوباره به عنوان سرمربی جدید برخواهد گزید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.