مدافع پیشین استقلال می‌گوید پرویز مظلومی در تیم استقلال از خود اختیاری نداشت و دیگران برای او تصمیم می‌گرفتند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز ناراحتی از شکست تیم استقلال در فینال جام حذفی، گفت: بعد از لیگ که استقلال در طول سه هفته صدرنشینی را با رتبه سوم عوض کرد، متأسفانه در جام حذفی نیز این تیم نتوانست به قهرمانی برسد و باز هم این تیم و هوادارانش ناکام ماندند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: در طول فصل، استقلال نتوانست از لحاظ تاکتیکی و فنی عملکرد قابل قبولی داشته باشد. متأسفانه دیدیم که دست مظلومی برای تمام مربیان دیگر رو شده بود و آنها هیچ برنامه خاصی برای دیدار با حریفانشان نداشتند.

ورمزیار در خصوص فینال روز گذشته و قهرمانی ذوب‌آهن اصفهان نیز گفت: باید به ذوب‌آهن تبریک بگویم که توانستند با تمام سختی‌ها و بازی‌های پی‌در‌پی‌، جام قهرمانی را بالای سر ببرند و باز هم به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. بازیکنان گل‌محمدی زیرکانه بازی کردند. با اینکه آنها بسیار خسته بودند، توانستند بازی را مدیریت کرده و در پایان در ضربات پنالتی قهرمانی را از آنِ خود کنند.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: مظلومی نتوانست از آخرین موقعیتش در استقلال استفاده کند. درست در روزی که همه فکر می‌کردند او و بازیکنانش، جام حذفی را بالای سر خواهند برد، به خاطر نداشتن برنامه‌های تاکتیکی، مقابل ذوب‌آهن تن به شکست دادند.

وی تاکید کرد: نمی‌دانم با چه ملاک و معیاری پنالتی چنین حساسی را به بازیکنی دادند که مدت‌ها بود به دلیل مصدومیت و پس از بازی با استقلال اهواز در ترکیب آبی‌پوشان جایی نداشت اما به یکباره او پنالتی‌زن استقلال می‌شود و دیدیم که چه اتفاقی بعد از آن افتاد.

ورمزیار در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه مظلومی در این تیم اختیاری از خود نداشت و دیگران برای او تصمیم می‌گرفتند. همین مسئله باعث شد تا او هیچ‌وقت بر روی تیمش تمرکز نداشته باشد و هر چه به او می‌گویند، او هم انجام دهد.

مدافع پیشین استقلال در پایان و در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر برکناری پرویز مظلومی از سرمربیگری استقلال، گفت: با نتایجی که به دست آمده، قاعدتاً باید او برکنار شود. بعد از پایان بازی شب گذشته دیدیم که چه در ورزشگاه و چه در فضای مجازی، همه خواهان برکناری او و حتی افشارزاده بودند. امیدوارم هر کسی که قرار است این پست سخت را قبول کند، از خود اراده داشته باشد و اجازه ندهد کسی در کارهای او دخالت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.