سرمربی تیم ملی آلمان از عملکرد بازیکنان خط دفاعی‌اش در دیدار دوستانه با اسلواکی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آلمان شب گذشته (یکشنبه) در دیداری دوستانه در شهر آگزبورگ پذیرای اسلواکی بود که این بازی با شکست ۳ بر یک قهرمان جهان به پایان رسید. ژرمن‌ها با گل دقیقه ۱۲ ماریو گومز که از روی نقطه پتالنی به ثمر رسید از میهمان خود پیش افتادند، اما در ادامه اسلواکی با گل‌های مارک هامسیک در دقیقه ۴۱، میشال دوریس در دقیقه ۴۴ و جوراج کوکا در دقیقه ۵۲ بازی باخته را برد عوض کرد.

یواخیم لو که شاگردانش هشت بازی متوالی است موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشده‌اند، پس از این بازی گفت: از عملکرد خط حمله‌مان رضایت دارم. ما چند موقعیت خوب داشتیم و تحرکات خوبی در کارهای هجومی داشتیم، اما باید صادقانه بگویم که در خط دفاع مشکلاتی داشتیم.

سرمربی آلمان صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: شاید باید در مورد حضور همزمان گوتسه و دراگسلر که پست هر دو هافبک نفوذی است، تجدیدنظر کنیم، به همین خاطر بود که اسلواکی در میانه میدان صاحب این همه فضا شد.

لو همچنین در مورد استفاده از بازیکنان جوانی همچون یولیان برانت، یاشوا کیمیچ، یولیان ویگل و برند لنو که همگی اولین بازی ملی خود را انجام دادند، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم از بازیکنان جوان‌مان آن هم در چنین بازی‌هایی انتظار زیادی داشته باشیم، اما برانت، کیمیچ، یگل و لنو بازیکنان خیلی خوبی هستند و آینده روشنی در انتظارشان است.

سرمربی قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، در مورد مصدومانی که در ترکیب تیمش در آستانه شروع مسابقات یورو ۲۰۱۶ دارد، گفت: مهمترین چیز در حال حاضر این است که بازیکنان‌مان در سلامت باشند. قرار است با تیم پزشکی تیم آلمان جلسه‌ای بگذاریم و در مورد وضعیت باستین شواین‌اشتایگر، متس هوملس و مارکو رویس صحبت کنیم تا ببینیم که آنها چه زمانی به شرایط بازی خواهند رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.