علیرضا منصوریان حالا جدی ترین گزینه استقلالی ها برای هدایت این تیم است.

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین:یکسال دیرتراما سرانجام علیرضا منصوریان به نیمکت استقلال می رسد. سال قبل و بعد از سومی اشدر لیگ برتر منصور پورحیدری اعتقاد داشت او هنوز برای هدایت آبی ها پخته نیست اماحالا دیگر این نظر را ندارد و می گوید برد تیم علیرضا برابر پرسپولیس برانکو نشانداد او چقدر آماده شده و حالا وقتش است اسقلال نیمکتش را به این جوان بسپارد. حتیاگر مسعود معینی بگوید اسقلال مثل پرسپولیس نیاز به یک رنسانس دارد و به نظر زوج اسکوچیچو فرهاد مجیدی بهتر از منصوریان تنها باشند اما حالا هم هواداران تیم آبی و همدیگر اعضای هیات مدیره و وزارت ورزش نظر مثبتی به منصوریان دارند و بخت او برایهدایت آبی ها بیشتر است. منصوریان که دیگر پیشنهاد های امسالش را برای استقلال ردکرده ، با نتایج آبی ها در جام حذفی ، از همین امروز آماده است تا با پذیرش شرطهایش برای هدایت استقلال ، تیم را به او بسپارند. تیمی که برای بسته شدن ، بیشتراز رقیب سنتی اش کار می برد.

منصوریان البته برای آمدن به استقلال می داند کهتیم فنی اش باید تقویت شود. هرچند زوج علی چینی و محمد خرمگاه مثل همیشه کنار اوهستند و ساعت ها در روز وقت می گذارند و سعی می کنند فوتبال آنالیز کنند ، اما اودر برنامه هایی که به استقلال ارائه داده است ، یک دستیار خارجی معرفی کرده کهپیشینه موفقی در فوتبال ایران دارد و می تواند با حضورش در کنار آبی ها بخش عمدهای از دغدغه های همیشگی این چند سال استقلال را برطرف کند. منصوریان البته براینوسازی استقلال ، نام هایی را می تواند در درون زمین برای ترمیم تیم ، اضافه کندکه شاگردان این چند ساله اش بوده اند ، جوان هستند و از بهترین های این چند سالهاخیر لیگ برتر. بازیکنانی مثل وحید امیری و کاوه رضایی و ...

به این جمع البته می توان تیم آنالیز جوانمنصوریان را هم افزود. گروه صالح مصطفوی و مهدی خانبان که علیرضا اعتقاد بسیاری بهسبک کارشان دارد و تقریبا تمام زندگی شان را در این چند سال به پای آنالیز دقیقبازی های نفت ، حریفانش و ساخت شماتیک از تمرینات داشتند.

منصوریان که در این چند سال از تجربه همکاری باکی روش و سال های بازی در اروپا ، سعی کرده یاد بگیرد تنوع تمرینات چقدر در بالابردن روحیه و نشاط بازیکنان موثر است ، این برگ برنده جذابیت تمرینی را هم به تیمتزریق می کند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که در سه فصل گذشته ، بازیکنان سرشناس آبیها را تمرین زده کرده بود.

جوانی ، میل و اشیاق به کار و هیجانی کهمنصوریان به استقلال تزریق می کند شاید گم شده ای باشد که بتواند او را در یکی ازدو تیم محبوب پایتخت موفق کند ، اگرچه او جوان است و اگر حمایت نشود ، ممکن استتمام این پیش بینی ها محقق نشوند و یک استعداد بزرگ در مربیگری ایران ، سوخت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.