سید جلال حسینی که گفته می شد با منصوریان به استقلال می رود ، دوباره در آستانه پرسپولیسی شدن است.

به گزار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید جلال حسینیمذاکراتش با طاهری و دیگر مدیران پرسپولیس به نتیجه رسیده . او که فصل قبل هم میخواست پرسپولیسی باشد اما برانکو زیر بار نرفت ، بعد ا فصلی موفق در نفت و درحالیکه منصوریان فکر می کرد می تواند به پشتوانه آن یکسال قانعش کند به استقلال بیاید، تصمیم دارد پرسپولیسی باقی بماند.

جلال اساسا آدمی نیست که بتواند برچسب خیانتفوتبالی را روی سکوها تحمل کند و به قول علی نظری جویباری ، از ۱۸ سالگی همیه بااستقلال مذاکره کرده تا قرارداد جدیدش را بالاتر ببندد ، این بار هم تصمیم گرفتهبه تیمی برود که سرمربی اش هنوز معلوم نیست او را بخواهد ولی با رفتنش ، چنانچهبازی کند ، هم محبوب سکوهاست و خیلی ها اعتقاد دارند او اگر سال قبل می آمد الانقهرمان پرسپولیس بود و هم اینکه البته با توجه به تغییراتی که این فصل با رفتننورمحمدی و احتمالا بنگر ایجاد می شود ، جلال از راه می رسد و بازوبند کاپیتانی راهم به بازو می بندد.

این فصل در نبود برانکو ، باگاه با مثل سال قبل چند بازیکن را دارد جذب می کند کهدر لیست مربی کروات نبودند. اتفاقی که می تواند جنجال بسازد اما روزنامه خبرورزشیدر شماره دوشنبه خود به نقل از برانکو نوشته؛ مرد پرتغالی با حضور سید جلال در تیمموافقت کرده اما به طاهری پیغام داده سایر خریدهای شان از لیست اصلی اش باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.