مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان گفت که تکلیف ماندن یا جدایی‌اش از این باشگاه فردا مشخص خواهد شد.

حسن بیت‌سعید درباره مذاکراتی که با باشگاه استقلال خوزستان انجام داده است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: چند روز پیش صحبتی با مدیرعامل باشگاه داشتم و حرف‌هایمان را زدیم. قرار است فردا دوباره جلسه‌ای با مدیرعامل داشته باشم تا وضعیتم به‌صورت قطعی مشخص شود. دوست دارم بمانم، چون استقلال خوزستان را دوست دارم، ولی باید شرایط من هم در نظر گرفته شود. ما این تیم را قهرمان کردیم و طبیعی است که دوست داشته باشیم بمانیم و ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود از یک تیم پیشنهاد میلیاردی دارد، خاطرنشان کرد: دوست ندارم درمورد این مسائل صحبت کنم، ولی مثل هر بازیکنی پیشنهاد دارم. پیشنهادهای خوبی به من رسیده، ولی با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام، چون دوست دارم ابتدا وضعیتم در استقلال خوزستان مشخص شود و اولویتم ماندن در این تیم است.

بیت‌سعید در مورد اینکه برخی معتقدند استقلال خوزستان افت خواهد کرد، اظهار داشت: از این صحبت‌ها فصل گذشته هم مطرح می‌شد، ولی ما تیمی هستیم که بازیکنان و کادر فنی باانگیزه داریم. به نظر من استفاده از همکاران عبدالله ویسی در فصل آینده تصمیم خوبی بود و آقای پورموسوی شناخت خوبی از این تیم دارد. من به موفقیت استقلال خوزستان در فصل بعد هم خوش‌بین هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.