نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: اردوی بلندمدت پیش از آغاز المپیک ریو تاثیر بسیار زیادی در عملکردمان خواهد داشت.

نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قهرمانی‌اش در مسابقات جام الوند گفت:‌ مسابقات خوبی برگزار شد که فکر می‌کنم هر ساله باید چندین رویداد مانند ایران در کشور داشته باشیم. هم جوائز خوبی به نفرات برتر داده می‌شود و هم جوانانی که می‌آیند انگیزه زیادی دارند.

وی در مورد پیروزی دوباره مقابل نوشاد عنوان کرد:‌ به هر حال ما شناخت خوبی از یکدیگر داریم و در کنار هم تمرین می‌کنیم. من و نوشاد رقیب تمرینی خوبی هستیم و این موضوع به پیشرفت‌مان کمک زیادی می‌کند و برد و باخت‌مان مقابل یکدیگر چندان مهم نیست.

عالمیان در مورد آمادگی‌اش عنوان کرد: بعد از لیگ تمرینات معمولی خودمان را داشتیم و قرار است برای برگزاری اردوی آماده‌سازی و انجام چند مسابقه راهی شرق آسیا باشیم.

نفر اول تنیس روی میز ایران تاکید کرد: قرار است ۱۰ روز در چین اردو داشته باشیم که فکر می‌کنم تاثیر زیادی در آمادگی ما خواهد داشت. پس از آن مسابقات ژاپن و کره شمالی اهمیت ویژه‌ای دارند.

عالمیان با اشاره به اردوهای بلندمدت گفت: من همیشه پس از این اردوها نتیجه‌اش را به خوبی دیده‌ام و کاملا تاثیرگذار است. این اردو در آستانه المپیک کمک زیادی به ما خواهد کرد و می‌توان مقابل حریفان خوبی قرار بگیریم.

وی در پایان با تشکر از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش گفت: ما تاکنون چنین اردویی پیش از مسابقات مهمی مانند المپیک نداشتیم و باید کاملا خودمان را آماده کنیم.

به گزارش فارس، نوشاد و نیما عالمیان و ندا شهسواری، سه ملی پوش المپیکی کشورمان با همراه مربیان خود ۱۳ خرداد برای برپایی اردویی ۱۰ روزه عازم چین می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.