سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن قهرمانی تیمش را حاصل ۱۲۰ دقیقه جنگندگی شاگردانش اعلام کرد.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قهرمانی ذوب‌آهن در رقابت‌های جام حذفی گفت: شرایط سختی داشتیم و خدا را شکر که این قهرمانی را به دست آوردیم. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم که زحمت کشیدند و این قهرمانی را به دست آوردند.

وی در خصوص اعتراض‌هایی که به تاریخ برگزاری بازی داشت، عنوان کرد: شرایط‌مان سخت بود. برای این بازی دو سه بازیکن مصدوم داشتیم، اما با این حال برخی بازیکنان ما با مصدومیت هم بازی کردند. آنها با وجود خستگی باغیرت بازی کردند و دم همه آنها گرم که تلاش کردند تا به قهرمانی برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه تیمش در چه شرایطی قهرمان شد و آیا از بازی رضایت داشت یا نه، خاطرنشان کرد: بازی خوب بود و وقتی قهرمان می‌شوی، باید بازی خوبی انجام داده باشی تا به این موفقیت برسی. با تمام مشکلاتی که داشتیم تا دقیقه ۱۲۰ جنگیدیم و توانستیم جام را بالای سر ببریم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا زمین ورزشگاه خرمشهر مناسب بوده یا نه، اظهار داشت: بازی کردن در این زمین سخت بود. شرایط آب‌وهوایی سختی وجود داشت و باید از تمام مسئولان خرمشهر تشکر کنم که شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.