سرپرست آبی پوشان با بیان اینکه انتظار چنین استقبالی از مردم خرمشهر را نداشتم، گفت: خرمشهری ها من را شرمنده کردند و من هیچ وقت محبت آنها را فراموش نخواهم کرد.

منصور پورحیدری در گفتگو با مهر گفت: هرگز فکر نمی کردم که مردم خرمشهر این چنین نسبت به من ابراز محبت بکنند و با این کارشان تنها من را شرمنده خودشان کردند.

وی تاکید کرد: جنوبی ها همیشه به خون گرمی معروف بوده اند و من سفرهای زیادی به خوزستان داشته ام اما امروز مردم خرمشهر من را شرمنده خود کردند و با تشویق ها و حمایت هایشان نشان دادند که روح پهلوانی و احترام به پیشکسوتان همچنان در این دیار زنده است.

سرپرست آبی پوشان در خصوص دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال تهران نیز گفت: امیدواریم تماشاگرانی که در این گرمای ۴۰ درجه به ورزشگاه آمده اند شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند از دو تیم باشند. اگر چه دوست دارم استقلال در پایان جام را بالای سر ببرد اما مطمئنم هر تیمی که بهتر بازی کند شایسته قهرمانی در پایان این دیدار است.

پورحیدری تصریح کرد: آبی پوشان تمرینات خوبی را انجام دادند اگر چه فاصله بین دیدار پایانی لیگ و فینال جام حذفی زیاد بود اما استقلال در این چند روز تمرینات منظمی انجام داد و با آمادگی کامل به خرمشهرآمد تا فینال جام حذفی را با پیروزی به پایان برساند.

وی در پایان گفت: امیدوارم شاهد یک بازی زیبا و تاکتیکی از دو تیم باشیم و این بازیکنان استقلال باشند که در پایان این دیدار جام را بالای سر ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.