مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در هتل محل اقامت اعضای این تیم در خرمشهر از آنها خواست با همه وجود در دیدار امشب ظاهر شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده عصر امروز (یکشنبه) پیش از بازی فینال جام حذفی در خرمشهر با حضور در هتل محل اقامت آبی‌پوشان به آنها گفت: به دلیل حضور در تمرینات سخت و طاقت فرسای پایان فصل به همه شما خسته نباشید می‌گویم. کار شما امروز بسیار سخت است و باید ضمن کسب قهرمانی جام حذفی، از اعتبار ۷۰ ساله و نام بزرگ استقلال دفاع کنید.

وی ادامه داد: از شما انتظار دارم، امشب کمترین اشتباهات فردی را داشته باشید و برای موفقیت استقلال و سربلندی هوادارانش، از جان مایه بگذارید. امشب باید از صخره‌ای بسیار سخت بالا بروید و پرچم آبی را بر بلندای قله جام حذفی ایران نصب کنید. حالا ما در زمانی استثنایی قرار داریم. مطمئنم تیم پیروز دیدار امشب، استقلال است. پس با تمام وجود خود، فعل خواستن را صرف کنید. تنها یک اشتباه کوچک کافی است تا همه رشته‌های پنبه شود و بازی هوشیارانه شما منجر به تعبیر رویای قهرمانی می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال، بازیکنان، کادرفنی، پیشکسوتان و هواداران استقلال را عضو یک پیکره واحد دانست و اضافه کرد: استقلال در لیگ برتر هفته‌ها پیشتاز بود، اما در پایان نتوانست به آنچه استحقاقش را داشت و در شأن نام بزرگ این تیم بود دست یابد. امشب زمانی برای جبران همه اشتباهات گذشته است. این دیدار تنها یک بار برگزار می‌شود و فرصتی برای اشتباه نداریم.

افشارزاده درباره برگزاری دیدار در خرمشهر اظهار داشت: این دیدار در خوزستان، خانه دوم استقلال برگزار می‌شود. پس با خیالی آسوده گام به میدان بگذارید. بدون شک هواداران خونگرم جنوبی در لحظه لحظه بازی ما را تنها نخواهند گذاشت. ضمن اینکه برگزاری دیدار در خرمشهر، شهر خون و قیام، بهترین فرصت برای ادای دین به شهدای هشت سال دفاع مقدس و دلیرانی است که برای دفاع از جان و مال و ناموس هم‌وطنان خود از همه چیزشان گذشتند. برای ادای احترام به آن دلیرمردان و زنان، به ویژه شهدای آزادسازی خرمشهر از چنگ دشمن متجاوز بعثی، در دیدار امشب کاملاً جوانمردانه ظاهر شوید و نماینده شایسته باشگاه استقلال، مقابل ارواح طیبه و بلندمرتبه شهدای جنگ تحمیلی باشید.

وی با اشاره به مسائل مالی باشگاه استقلال، ادامه داد: وظیفه داشتم با حضور در اینجا، از حل مشکلات مالی هم بگویم. طبق صحبتی که با شما داشتم، در نخستین فرصت مطالبات همه شما عزیزان را پرداخت می‌کنم و به قول و قرارمان پایبندم. تردید نکنید از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد. با تمام ایمان و علاقه گام به دیدار امشب بگذارید و با همه وجود از ستاره‌های درخشانی که روی سینه دارید، دفاع کنید. گذشته را فراموش کنید و فکر کنید تازه به دنیا آمده‌اید. یک دل و یک زبان برای سربلندی استقلال و همه مربیان و چهره‌های بزرگی که روزگاری کنار شما بودند و حالا به هر دلیلی جای‌شان کنار ما خالیست، بکوشید. هواداران استقلال چه در داخل و چه خارج از کشور عزیزمان، امشب چشم امید به شما دوخته‌اند. پس مردانه بجنگید و برای یکایک شما آرزوی موفقیت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.