هافبک طراح رئال مادرید می‌گوید در صورتی که باشگاه بخواهد دوست دارد دوران حضورش را در رئال ادامه دهد و به افتخارات زیادی دست یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، ایسکو هافبک طراح و بازیساز رئال مادرید از جمله افرادی است که زمزمه خروج او از این تیم به گوش می‌رسد و گفته می‌شوذ مقصد بعدی این بازیکن لیگ برتر است. او اکنون با رد تمایل به جدایی از رئال عنوان کرد دوست دارد در این تیم بماند.

ایسکو درباره این موضوع گفت: پرواضح است که دوست دارم در رئال بمانم و به افتخارات زیادی دست یابم. رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و برای همه افتخار است تا به نوعی در این تیم باشند و من نیز همینطور هستم و دوست دارم در رئال بمانم و افتخارات بیشتری را کسب کنم. اگر باشگاه بخواهد در رئال می مانم و مشکلی نخواهم داشت ولی در صورتی که باشگاه نخواهد مجبور خواهم بود تا به جدایی از تیم محبوبم فکر کنم.

او ادامه داد: خوشبختانه رونالدو توانست گل قهرمانی را بزند تا به افتخار دیگری برسیم. به این تیم افتخار می کنم. به جلو حرکت کردیم. همیشه از کودکی قهرمانی اروپا را تصور می‌کردم اما حالا توانستم آن را تجربه کنم و این برای من که از کودکی دنبال قهرمانی در این جام بودم فوق العاده است. افتخار می کنم. شرایط مشابه فینال لیسبون داشتیم و تیم خوب اتلتیکو را شکست دادیم. تیم تا آخرین لحظه تلاشش را کرد و در ضربات پنالتی به هدفمان رسیدیم. فصل خیلی سختی داشتیم ولی تسلیم نشدیم و در نهایت به چیزی که لایق آن بودیم رسیدیم. این در ذات رئال است که تا آخرین ثانیه برای موفقیت تلاش کند و این موضوع را در لالیگا تا هفته پایانی ثابت کردیم و در فینال میلان نیز بار دیگر ثابت کردیم که باشگاه بزرگی هستیم و لایق بهترین ها و قهرمانی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.