مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: بازی با تیم چهارم جهان کمک زیادی به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و آنالیز بازیکنان جوان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در ایتالیا برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی این کشور گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و از اینکه می‌توانیم دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم چهارم جهان داشته باشیم، بسیار پرانگیزه هستیم. به‌هر حال بازی‌های تدارکاتی سطح بالا همواره کمک زیادی به آماده‌سازی تیم می‌کند و این اردو و برگزاری دو بازی مقابل ایتالیا می‌تواند تأثیر مهمی در آماده‌سازی تیم تا پیش از المپیک ساحلی ۲۰۱۶ داشته باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: مقابل ایتالیا به هیچ‌وجه به فکر نتیجه نیستیم، چراکه بازی با تیم چهارم جهان کمک زیادی به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و آنالیز بازیکنان جوان خواهد کرد. دید ما نتیجه‌گرایی نیست، بلکه می‌خواهیم از لحظ فنی و کسب تجربه به خصوص برای بازیکنان جوان نهایت بهره را ببریم.

هاشم‌پور تأکید کرد: امشب ساعت ۹ به وقت ایتالیا نخستین تمرین خود را برگزار می‌کنیم. فردا نیز دو جلسه تمرینی را پشت سر خواهیم گذاشت تا روز سه‌شنبه نخستین بازی‌مان را مقابل ایتالیا انجام دهیم.

وی در پایان گفت: شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی خوب و روبه‌رشد است، اما نباید فراموش کرد که حفظ افتخارات کسب شده بسیار مهم‌تر است. بدون شک نیاز مبرمی به حمایت همه جانبه داریم. همچنین جا دارد از کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم، چراکه همواره پشتیبان برنامه‌های تیم ملی فوتبال ساحلی بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.