آقای خاص مشتری جدید ستاره جوان و آینده‌دار آرژانتینی یووه بود ولی نتوانست رضایت او را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه پائولو دیبالا ستاره جوان و آینده‌دار بیانکونری پیشنهاد نجومی ۹۰ میلیونی بارسا را رد کرد در خبری جدید رسانه‌های ایتالیا از تماس تلفنی مورینیو سرمربی جدید شیاطین سرخ به این ستاره جوان خبر دادند.

روزنامه توتو اسپورت تورین امروز نوشت: با وجود اینکه دیبالا اعلام کرد که در باشگاه یوونتوس خوشحال است و نمی‌خواهد این باشگاه را ترک کند اما ژوزه مورینیو سرمربی جدید منچستر یونایتد به این مهاجم جوان آرژانتینی تماس تلفنی داشته است.

این نشریه ایتالیایی در ادامه خبر داد: آقای خاص در تلاش است تا به هر نحوی دیبالا را برای فصل آینده به جمع شیاطین سرخ بیاورد. حقوق سالانه این مهاجم جوان ۲ میلیون یورو است و مورینیو با پیشنهاد حقوق بالا می‌خواهد او را وسوسه کند.

بانوی پیر برای اینکه ستاره آرژانتینی خود را از دست ندهد قصد دارد حقوق سالیانه او را از ۲ میلیون یورو به ۴و نیم میلیون افزایش دهد.

این مهاجم ۲۲ ساله فصل گذشته از پالرمو به یووه آمد و در طول این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و یکی از مهره‌های تاثیرگذار بیانکونری بوده است. کارشناسان فوتبال از او به عنوان جانشین مسی در تیم‌ملی آرژانتین نام می‌برند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.