عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید که مدیرعامل این باشگاه مأموریت ویژه دارد تا برای تمدید قرارداد با قلعه‌نویی مذاکره کند.

دارا غزنوی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در تبریز در مورد آخرین وضعیت تراکتورسازی برای فصل آینده و مذاکرات این باشگاه با امیر قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد، گفت: ما روز گذشته در جلسه هیئت مدیره به سعید عباسی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مأموریت دادیم که از قلعه‌نویی برنامه‌ها و لیست بازیکنان مورد نظرش را گرفته و آنها را در هیئت مدیره مطرح کند.

وی درباره احتمال حضور امیر قلعه‌نویی در تبریز اظهار داشت: این مذاکرات در تهران انجام خواهد شد و قرار نیست قلعه‌نویی به تبریز بیاید. در این مذاکرات قرار است قلعه‌نویی با شخص عباسی صحبت کند و پس از آن مدیرعامل باشگاه نتیجه مذاکرات را به هیئت مدیره منتقل خواهد کرد. اگر قلعه‌نویی به تراکتورسازی نمی‌آمد و آن نتایج توسط تراکتورسازی کسب نمی‌شد، ما این تصمیم را نمی‌گرفتیم. باتوجه به کارنامه خوب قلعه‌نویی هیئت مدیره تصمیم به حفظ او گرفته و نظر شخصی من نیز این است که او باید به کارش در تراکتورسازی ادامه دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در واکنش به این مسئله که گویا سعید عباسی مخالف ادامه همکاری با قلعه‌نویی است، تصریح کرد: این موضوع به هیئت مدیره ارتباطی ندارد و باید آن را از عباسی سؤال کنید، اما نظر ما در هیئت مدیره ادامه همکاری با قلعه‌نویی است، چرا که از نظر ما او می‌تواند فصل آینده تراکتورسازی را قهرمان کند و به‌همین دلیل خواستار ادامه همکاری با او هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.