سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال جوانان گفت: چند روز پیش به صورت تلفنی با نعیم سعداوی کردم و پس از آن صحبتی بین ما مطرح نشده است.

اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های مدنظر نعیم سعداوی گفت: چند روز قبل سعداوی با من تماس گرفت و صحبتی داشتیم اما بعد از آن اتفاق دیگری نیفتد. نمی‌دانم این اخبار از کجا منتشر می‌شود.

وی در مورد اینکه این صحبت‌ها اخباری است که این روزها اطراف باشگاه وجود دارد، عنوان کرد: صحبت من و سعداوی به ۴-۵ شب قبل باز می‌گردد. او از من اطلاعاتی در مورد بازیکنان لیگ یک گرفت و پرسید برنامه‌ام برای سال آینده چیست و توافق خاصی نکردیم. شاید با توجه به شناختی که از یکدیگر داریم و در تیم ملی امید با هم کار می‌کردیم این پیشنهاد صورت گرفته است اما تا به امروز اتفاق دیگری نیفتاده است.

سرمربی اسبق تیم ملی جوانان در مورد تصریح کرد: به سعداوی بابت حضور در فولاد و به این باشگاه به خاطر انتخاب شایسته‌ای که داشته تبریک می‌گویم. سعداوی از افراد با سابقه فوتبال و فردی تحصیل کرده است. امیدوارم او موفق شود البته بدون شک کار راحتی ندارد. بنده چه در فولاد باشم و چه نباشم هر کمکی از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد.

محمدی در مورد اینکه آیا مایل به حضور در فولاد است، گفت: باید ببینیم آیا باشگاه چنین تصمیمی دارد یا نه و سپس با سعداوی صحبت کنم. فعلا فقط ابراز تمایلی در این مورد به من بیان شده و صحبت جدی مطرح نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.