سرمربی جدید و ایرانی تیم دوم نایمخن گفت: با یک برنامه‌ریزی دقیق و مناسب در آینده نزدیک بتوانیم یک تیم قوی و قدرتمند را راهی ژوپیلر لیگ کنیم.

امیر هاشمی‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درخصوص اینکه هدایت تیم دوم نایمخن را برعهده گرفته است، گفت: باشگاه NEC نایمخن چون دارای یک تیم امید نیز است در تلاش است که در آینده خیلی نزدیک تیم دوم و امیدهای خود را تبدیل به یک تیم واحد کرده تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و مناسب در آینده نزدیک بتوانیم یک تیم قوی و قدرتمند را راهی ژوپیلر لیگ کنیم.

وی ادامه داد: همچنین بازیکنانی که از آکادمی NEC به بزرگسالان می‌روند و هنوز آماده حضور در تیم اول این باشگاه نیستند در تیم دوم در سطح خوب بازی خواهند کرد تا رشد متناسب و خوبی در تیم دوم داشته باشند.

هاشمی مقدم گفت: البته موضوع دیگر هم این است که یکی از کمکهای من از بین مربیان تیم جوانان آکادمی خواهد بود تا برای این مربی هم در زمانی که در کنار من کار میکند یک دوره آموزشی عملی خوب باشد. در واقع قدم‌های منطقی و با برنامه‌ریزی درست بر میداریم که هم به بازیکنان جوان فرصت رشد خواهد داد و هم مربیان جوان میدان دیده و با تجربه تر خواهند شد.

هاشمی‌مقدم طی روزهای گذشته با پیشنهاد رئیس باشگاه نایمخن هدایت تیم دوم این باشگاه را بر عهده گرفته و طی امروز و فردا مراسم معارفه وی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.