سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی قبل از فینال جام حذفی، گفت: این صحبتها یک مقدار بهانه جویی است و من برای این افکار متاسفم.

به گزارش خبرنگار مهر، پروز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار پایانی جام حذفی مقابل ذوب آهن گفت: برگزاری بازی برای ما بعد از ۱۶ روز تعطیلی، سخت است. همه تیمها دنبال یارگیری بودند ولی ما باید بازی کنیم.

وی افزود: تیم ما از شرایط مسابقه خارج شده بود و سخت است که بازیکنان را در این شرایط نگه داریم. اگر قرار است کسی معترض شود، ما هستیم. ذوب آهن هفته قبل بازی داشته و آماده است. اگر هم اعتراضی هست، ما باید اعتراض کنیم البته به برنامه ریزی سازمان لیگ احترام می گذاریم. ما اینجا هستیم تا جام را با کمک هواداران ببریم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه حریف سرسختی در فینال داریم، گفت: ما تیم خود را آماده کرده ایم اگرچه سخت بود آنرا جمع و جور کنیم. جا دارد از کادر پزشکی هم تشکر کنم که مصدومان را به این بازی رساند.

مظلومی درباره اینکه یحیی گل محمدی اعلام کرده بود شرایط این بازی برای ذوب آهن ناعادلانه است، گفت: این صحبتها یک مقدار بهانه جویی است. ما عادت کرده ایم فرار رو به جلو کنیم. آنها فکر می کنند فدراسیون فوتبال عقب نشینی می کند. برای این افکار متاسفم. ناعادلانه این است که تیم ما ۱۶ روز بازی نکرده است!

وی تاکید کرد: اگر سوم خرداد بازی می کردیم برای ما بهتر بود چون اینطور بیشتر در شرایط مسابقه بودند. ما از اینکه ذوب آهن حذف شد، ناراحتیم ولی سازمان لیگ مجبور شد تاریخ را تغییر بدهند. پیشنهاد من این است که از سال آینده جام حذفی بلافاصله بعد از لیگ برگزار شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )