سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای آنها متاسفم که بهانه‌جویی می‌کنند، لابد دوست داشتند که استقلال بدون بازیکن به مصاف ذو‌ب‌آهن برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: جا دارد در ابتدا یادی کنیم از شهدای بزرگوار منطقه خوزستان و شهر خرمشهر با لقب خونین شهر.

وی افزود: از طرف خودم پیروزی تیم ملی والیبال را تبریک می‌گویم که فکر می‌کنم آنها می‌توانند بعد از ۵۲ سال سهمیه بگیرند.

وی درمورد فینال جام حذفی تاکید کرد: ما مجبور شدیم در این شرایط در فینال بازی کنیم در حالی که رقیب ما در مسابقات آسیایی بود و ما باید مقابل تیمی قرار بگیریم که در شرایط بازی بود جالب است تازه آن ها طلبکار شده‌اند. خیلی سخت است که بتوانیم یک تیم را در شرایط بازی نگه داشت و اگر کسی بخواهد طلبکار باشد ما باید اعتراض کنیم. در هر صورت ما به برنامه‌ریزی سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم یک فینال خوب را برگزار و بازی خوبی انجام دهیم.

مظلومی گفت: آمده‌ایم که جام را ببریم و با کمک هواداران و خدا این کار را انجام می‌دهیم. هرچند رقیب سرسختی داریم،‌آنها مسائلی است که می‌گویند که مثلا خسته‌ایم و یا ... اما ما هیچ توجهی به این مسایل و بهانه‌ها نداریم.

وی تاکید کرد: به جز خسرو حیدری و سجاد شهبازاده بقیه بازیکنان می‌رسند که جا دارد از کادر پزشکی و مخصوصا دکتر نوروزی تشکر کنیم و آماده بازی هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خبرنگاری خطا به پرویز مظلومی اعلام کرد که سرمربی حریف از شرایط ناعادلانه صحبت کرده و مظلومی هم پاسخ داد: این ها بهانه‌جویی است، برای افرادی که این صحبت‌ها را می‌کنند. متاسفم حتما آقایان دوست داشتند ما بدون بازیکن مقابلشان قرار می‌گرفتیم، ناعادلانه این است ما ۱۶ روز تیممان در شرایط مسابقه قرار نداشت.

وی تاکید کرد: اگر سوم خرداد بازی می‌کردیم خیلی قضیه برای ما بهتر بود. سازمان لیگ مجبور بود که بازی را به عقب بیاندازد. پیشنهاد من این است که اگر می‌خواهند جام حذفی را تمام کنند بلافاصله بعد از پایان لیگ باشد. وقتی فاصله می‌افتد بی انگیزگی هم ایجاد می‌شود. دست ما هم امروز بسته است. ما نمی‌دانیم وقتی یک بازیکن می‌خواهد به استقلال بیاید، آیا هم پستی او ماندنی است یا رفتی. به همین علت کار برای نقل و انتقالات ما نیز بسیار سخت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.