سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید قهرمانی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را خوشحال کننده اما در عین حال سخت و دشوار خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید بامداد امروز موفق شد برای یازدهمین بار به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان دادند اما رئال مادرید در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ بازی را ببرد. زننده گل قهرمانی رئالی ها کریستیانو رونالدو بود.

زین الدین زیدان در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: نسبت به آنچه تیمم انجام داده خوشحالم. بردن دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا کار ساده ای نیست. لحظاتی در این بازی بودند که خیلی دشوار بودند اما من ذهنیت مثبت خودم را حفظ کردم اگرچه ما نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

سرمربی رئال افزود: می بایست برای بردن جام زجر زیادی می کشیدیم که این طبیعی است. در پایان مسابقه باید می جنگیدیم و خیلی سخت کار کردیم . بردن جام قهرمانی برای همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران معنی زیادی در بر دارد.

کریستیانو رونالدو در ۱۲۰ دقیقه چندان خوب به نظر نمی رسید. وی چندین شانس گلزنی را از دست داد. با این حال زیدان ستاره پرتغالی تیمش را ستود و به پنالتی پایانی بازی اشاره کرد که با ضربه رونالدو منجر به قهرمانی رئال شد.

زیدان گفت: در پایان بازی رونالدو را داشتیم. او بود که به ما پیروزی داد. او مصدوم نبود ، کار کرد . خیلی دوید. کاری که تمام بازیکنانم انجام دادند. او همیشه به تیم فکر می کند. من و رونالدو قبل از ضربات پنالتی در خصوص ضربه ای که او قرار بود بزند با هم صحبت کردیم.

سرمربی رئال گفت: آنچه من به تیم آوردم فضای مثبت بود. تیم ما کیفیت دارد اما سختکوشی مهم تر است. ما به سختی کار کردیم و من زمانی که مربی تیم شدم می دانستم که که ممکن است با این تیم به دستاوردهای بزرگ دست پیدا کنیم. اکنون ما به آن رسیده ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.