سرمربی اتلتیکو مادرید از دست دادن دو فینال را یک شکست می داند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید بامداد یکشنبه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان در ضربات پنالتی مغلوب رئال مادرید شد.

دیگو پابلو سیمئونه پس از این شکست گفت: به رئال مادرید تبریک می گویم، آن ها در ضربات پنالتی برتر بودند همچنین به خاطر فتح عنوانی دیگر به آن ها تبریک می گویم. بازی را بد شروع کردیم. سپس راحت تر به کار خود ادامه دادیم. می توانستیم بازی را به تساوی برسانیم اما تمرکز نداشتیم. سپس بازی مساوی شد. در اواخر بازی خسته شدیم. از دست دادن دو فینال یک شکست است.

سرمربی اتلتیکو در ادامه افزود: تیمی که برتر است پیروز می شود. مادرید چون بهتر بود پیروز شد. نتوانستیم از فرصت ضربات پنالتی برای قهرمانی بهره ببریم. اکنون باید فکر کنم. دو فینال را پس از ۹۰ دقیقه از دست دادیم. در زندگی ام چیز آسانی وجود نداشت. برای اتلتیکو حضور در دو فینال در طی سه سال فوق العاده است اما از این موضوع خوشحال نیستم.

سیمئونه درباره زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید گفت: شانس حضور داشتن در یکی از سه تیم برتر جهان و قهرمانی به همراه آن تو را در جایگاه ممتازی قرار می دهد.

سرمربی آرژانتینی درپایان اظهار کرد: به بازیکنانم گفتم گریه نکنید چون تمام توان خود را به کار بردید. فوتبال قضا و قدر است و امروز روز ما نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.