سرمربی رئال مادرید معتقد است که با تیمی مثل مادرید همیشه می توان قهرمان شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید را در ضربات پنالتی شکست داد و قهرمان شد. بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در وقت های اضافه گلی رد و بدل نشد و در ضربات پنالتی مادرید ۵ بر ۳ همشهری اش را شکست داد.

زین الدین زیدان پس از این برد گفت: با این تیم همیشه می توان به قهرمانی فکر کرد. مادرید با توجه به تاریخی که دارد نشان داده است می تواند عناوین مهمی را کسب کند. این جام را با تلاش گروهی و قدرتمندانه فتح کردیم. تا فینال جنگیدیم. همه شایسته آن بودند.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: زمانی که جام مهمی همچون لیگ قهرمانان را به دست می آورید نشان دهنده این است که تلاش زیادی پشت آن بوده است. تیم پیش از حضورم برای این رقابت ها تلاش و کار کرده است. شانس این را داشتم که پنج ماه همراه مادرید باشم و عنوان مهمی را کسب کنم.

زیدان درباره عقب نشینی تیم گفت: از لحاظ تاکتیکی این اتفاق نیفتاد، گاهی اوقات عقب نشینی در زمین صورت می گرفت. زمانی که از حریف پیش می افتید کمی عقب نشینی معمول است. فوتبال این گونه است. نمی خواهم چیزی را آنالیز کنم تنها می خواهم از چیزی که به دست آوردم لذت ببرم.

زیدان، فلورنتینو پرس رییس باشگاه مادرید را پس از پایان بازی در آغوش گرفت. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: می خواستم از او تشکر کنم چون به من فرصت سرمربی گری در این تیم را داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.