سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها پس از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت که آرزوی رساندن رئال مادرید به قله فوتبال اروپا را داشته است و اینکه پتانسیل محقق کردن چنین هدفی را در تیمش دیده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان پس از یازدهمین قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا که او را به هفتمین کسی تبدیل کرد که در کسوت بازیکن و سرمربی فاتح این رقابت‌ها شده است،‌ در پاسخ به این سؤال که آیا تصور چنین روزی را داشته بود، گفت: رسیدن به چنین افتخاری چیزی بود که رؤیایش را داشتم. بله. شما با سختکوشی و با داشتن چنین تیمی می‌توانید به چنین جایگاهی برسید. رئال مادرید و تاریخش می‌توانند به کسب چیزهای مهم ادامه دهند. ما این موفقیت را با سختکوشی و جنگیدن تا پایان راه کسب کردیم. بازیکنان من لایق کسب چنین افتخاری بودند.

زیدان که تنها پنج ماه پس از ورودش به رئال مادرید به عنوان جانشین بنیتس کهکشانی‌ها را به قله فوتبال اروپا رساند، افزود: مهم ترین چیز این بود که تیم برای کسب چنین موفقیت بزرگی انگیزه داشت و برای رسیدن به این هدف مهم تلاش کرد. رئال نه فقط در این پنج ماه بلکه از ابتدای فصل تلاش کرد. من خوش‌شانس بودم که توانستم در این پنج ماه با رئال به یک هدف بزرگ دست پیدا کنم.

زیزو در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در نیمه دوم بازی عقب کشید، عنوان کرد: تاکتیک‌ها در زمین فوتبال همیشه آن‌طور که شما تصور می‌کنید، پیاده نمی‌شوند. گاهی اوقات شما باید کمی عقب بکشید. فوتبال همین است. من الان نمی‌خواهم چیزی را تجزیه و تحلیل کنم و فقط می‌خواهم از چیزی که کسب کرده‌ایم لذت ببریم.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره در آغوش گرفتن شدنش توسط فلورنتینو پرس در پایان بازی و اینکه در آن صحنه به رئیس باشگاه رئال مادرید چه چیزی گفته است هم اظهار داشت: چیزی که من به او گفتم، تشکر بود. به او گفتم متشکرم که این فرصت را به من دادی که تیم رئال را هدایت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.