فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش و طرح دغدغه‌های تیم ملی در رسانه‌ها تاکید کرد که مشکلات تیم ملی یک شبه حل نخواهد شد و این فدراسیون تمام تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات به کار گرفته است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از رسانه‌ها تشکر می‌کنیم که مسائل مربوط به تیم ملی را با دقت کامل بررسی و مطالب منصفانه‌ای را منتشر می‌کنند. آنچه در ایسنا تحت عنوان "نگرانی" از وضعیت تیم ملی منتشر شد هم از همان دسته مطالب منصفانه است که لازم است درباره‌اش توضیح داده شود.

او گفت: جلسات متعددی بین مهدی تاج و کارلوس کی‌روش برگزار شده و در نهایت فهرستی از مشکلات و موانع پیش رو تیم ملی فوتبال تهیه شد که قرار است به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات به طور کامل رفع شود اما این مسئله در کوتاه مدت ممکن نیست.

امیرحسین حسینی گفت: حل مشکلات تیم ملی ظرف یک هفته و یک ماه قابل حل نیست. بخشی از این مشکلات به زمین تمرین بازمی‌گردد که در تمام ایران دارای مشکل است. البته قرار شده برای تامین زمین قراردادی بسته شود. فدراسیون به دنبال آن است که تمام مشکلات تیم ملی را ریشه‌کن کند اما این کار به زمان نیاز دارد.

وی ادامه داد: همچنین با دستور رییس فدراسیون فوتبال، پرداخت پاداش اعضای تیم ملی انجام شد و مشکلی در این زمینه باقی مانده است. فدراسیون به دنبال حل مشکلات دیگر از جمله مرکز بازتوانی تیم ملی و زمین تمرین و سایر موارد است.

او همچنین گفت: اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، تیم ملی را اولویت اصلی خود قرار داده‌اند و تمام همکاری‌های لازم را برای حل مسائل تیم ملی انجام می‌دهند. امید است که در آینده نزدیک خبرهای خوشی از حل شدن قدم به قدم مشکلات تیم ملی شنیده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.