مسئول برگزاری و هماهنگی فینال جام حذفی گفت: فینال جام شهدا برای همیشه در خرمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم میثاق ورزشکاران و اهالی رسانه با شهدا امروز در شلمچه برگزار شد که در این مراسم شماری از مسئولان استانی و همچنین مسئولان سازمان لیگ حضور دارند. در این مراسم محمدرضا ساکت مسئول برگزاری فینال جام حذفی و حجت‌الله بهمنی مدیرروابط عمومی سازمان لیگ نیز ازجمله حاضرین هستند.

ساکت پیش از مراسم گفت: امروز جام قهرمانی حذفی را به این مکان آوردیم تا آن را متبرک کنیم و با شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و از کسانی که ۸ سال از این آب و خاک دفاع کردند تقدیر و تجلیل کنیم.

وی ادامه داد: فینال جام حذفی برای همیشه در خرمشهر برگزار خواهد شد، در برگزاری این جام، بسیج ورزشکاران استان خوزستان، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و همچنین دو باشگاه فینالیست همکاری زیادی کردند. نمایندگانی هم از استقلال و ذوب‌آهن در این مراسم حاضر خواهند شد.

وی افزود: پس از تجلیل و میثاق با شهدا، جام قهرمانی به مسجد جامع خرمشهر خواهد رفت و پس از برگزاری مراسم و پس نماز مغرب و عشا جام را آماده می‌کنیم تا فردا شب به تیم قهرمان جام حذفی تحویل دهیم. البته یک نمونه از این جام هم به موزه خرمشهر تقدیم خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )