مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز در ادامه برنامه‌های تقویت و آماده‌سازی خود برای حضور در شانزدهمین دوره لیگ برتر قرارداد کاپیتان خود را هم تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی اسدی اولین بازیکن تیم گسترش فولاد است که قرارداد خود را در فصل نقل‌وانتقالات با این باشگاه تمدید کرد. این بازیکن عصر امروز (شنبه) با حضور در ساختمان باشگاه قرارداد جدیدی را با گسترشی‌ها امضا کرد تا در لیگ پانزدهم هم در خط دفاع این تیم به میدان برود.

* باشگاه گسترش بعد از تمدید قرارداد اسدی در نظر دارد مذاکرات خود را با محمد ابراهیمی برای ادامه حضورش در این تیم انجام دهد. این در حالی است که ابراهیمی مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد.

* مربیان تیم گسترش فولاد در نظر دارند از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ خرداد در ورزشگاه شهید توانای تبریز از فوتبالیست‌های واجدالشرایط حضور در این تیم تست بگیرند تا چنانچه بازیکنی نظر آنها را از نظر فنی جلب کرد به لیست تیم بزرگسالان گسترش فولاد اضافه شود.

* دور جدید تمرینات تیم گسترش از روز شانزدهم خرداد ماه آغاز خواهد شد و بازیکنانی که تحت قرارداد این باشگاه هستند موظفند در تمرینات آبی‌پوشان تبریزی شرکت کنند.

* فراز کمالوند روز دوشنبه راهی تبریز خواهد شد تا کار انتقال چند بازیکن به تیم گسترش مراحل نهایی خود را طی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.