نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند و نسل مربیان جوان کشورش را مورد ستایش قرارداد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارل هاینس رومینیگه در مصاحبه‌ای که با روزنامه فرانکفورترآلگماینه سایتونگ انجام داد، توماس توخل را نمونه یک مربی آلمانی کاملا موفق و الگو برای نسل جدید مربیان کشورش معرفی کرد.

رومینیگه که اواسط فصل اخیر بعد از انتشار تصمیم پپ گواردیولا مبنی بر ترک بایرن، کارلو آنچلوتی، مربی معروف فوتبال ایتالیا را برای تیمش در فصل آینده استخدام کرد، اظهارداشت:من توماس توخل را مربی پرشور و هیجان دیدم بدون این که معنی این حرف حضورش در بایرن به عنوان مربی بعدی باشد. در هرحال پیشرفت و فلسفه بازی‌اش در فوتبال را خیلی خوب دیدم. به همین دلیل هیچ تعجب نمی‌کنم که بورسیادورتموند با هدایت او اوج‌گیری کرده است.

به باور رومینیگه، یولیان ناگلس‌مان، مربی جوان هوفن‌هایم نیز نمونه دیگری از نسل ظهورکرده مربیان جویای‌نام آلمانی در بوندس‌لیگا است.

وی اظهارداشت: مربیانی مثل ناگلس‌مان، باوری شبیه به پپ گواردیولا دارند.یعنی خود را از فوتبال خشک و بی‌روح دورکرده و با چیزهای مثل مدیسین‌بال کاری ندارند. در عوض می‌روند و آموزش‌های فوتبال مدرن کنونی را می‌گیرند. این گروه از مربیان جدید و جوان جزو نسلی خوب و جالب توجه از نظر من هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.