مدیرفنی تیم‌ملی فوتسال از موافقت اولیه ایتالیایی‌ها با بازی دوستانه و برپایی اردوی تیم‌ ملی ایران در خاک ایتالیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علي صانعی با بيان اين خبر، گفت: ايتاليا موافقت اوليه خود را براي دو بازي دوستانه و برپایی اردوي ما در اين كشور اعلام كرده كه به زودي قطعي خواهد شد؛ در عين حال كه درخواست ما با تاريخ بازي با ازبكستان نيز تلاقي دارد.

وي افزود: به دنبال اين هستيم تا تاريخ بازي با ازبكستان را تغيير دهيم اما منتظر هستيم تا ابتدا اردوي ايتاليا صد درصد شود بعد از آن با ازبك‌ها صحبت می‌كنيم و بازي‌هاي دوستانه‌مان را جلوتر بياوريم چراكه اهميت بازي با ايتاليا در آستانه جام‌جهاني براي كادر فني فوق‌العاده بالاست.

صانعي با اشاره به جزئيات بيشتر تصريح كرد: تاريخ اردوي ايتاليا در صورتي كه نهايي شود ۳ تا ۱۱شهريور ماه خواهد بود در شرايطي كه تيم ما ۲۶مرداد به تايلند مي‌رود و اول شهريور ماه بازخواهد گشت؛ حال تاريخ بازي دوستانه ما با ازبكستان ۷ و ۸ شهريور است كه با برنامه دیگر ما تلاقی دارد و بايد جلوتر بيفتد.

مديرفني تيم‌ ملي فوتسال ايران احتمال برگزاري اردوي ايران در برزيل پيش از شروع رقابت‌هاي جام‌جهاني را رد كرد و به سایت فدراسیون فوتبال، گفت: از آنجا كه ما بايد سه روز زودتر از شروع بازي‌ها براي سازگاري فيزيولوژيكي بازيكنان به كلمبيا برويم و از سوي ديگر رقابت‌ها نيز طولاني خواهد بود، انجام اردو در برزيل و دوري طولاني مدت عملا بازيكنان را خسته خواهد كرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.