رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: برگزاری منظم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جزو اولویت‌های اصلی ما است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،‌ رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی درباره دو دیدار تدارکاتی ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان مقابل ایتالیا توضیحاتی ارائه کرد.

پریا شهریاری در این مورد گفت: در زمان برگزاری مسابقات جام بین قاره ای ۲۰۱۵ در امارات جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون ایتالیا برگزار کردیم و مقرر شد تا ضمن دعوت از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان جهت حضور در ایتالیا، دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی این کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همین منظور تیم ملی فوتبال ساحلی با حضور ۱۲ بازیکن بامداد فردا (نهم خرداد) عازم ایتالیا می‌شود و از ساعت ۹ شب (به وقت ایتالیا) روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه دو دیدار تداکاتی مقابل تیم ملی این کشور که در رده چهارم رنکینگ جهانی قرار داد، برگزار خواهد کرد.

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی افزود: با توجه به اینکه در سال جاری مسابقات المپیک ساحلی آسیا ۲۰۱۶ و مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی را در پیش داریم، همانند گذشته سعی خواهیم کرد تا بهترین شرایط را برای تیم ملی مهیا کنیم. بدون شک برگزاری بازیهای دوستانه بین المللی کمک شایانی در آماده سازی تیم خواهد داشت.

وی افزود: البته اجرای دقیق برنامه‌های مسابقات لیگ برتر در فصل جاری جزو اولویت‌های مهم ما است، چرا که در نهایت بازیکنان در دل لیگ آماده مسابقات می‌شوند و در تیم ملی صرفا زمان کوتاهی برای هماهنگ سازی ملی پوشان در اختیار کادرفنی قرار دارد.

شهریاری در پایان تاکید کرد: از باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی که نهایت همکاری را در راستای پیشرفت هر چه بیشتر مسابقات انجام می‌دهند، کمال تشکر را دارم و امیدوارم با همکاری آنها و جامعه فوتبال ساحلی بتوانیم روند رو به رشد چند سال اخیر لیگ را ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.