مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از بازگشت رئیس پیشین این باشگاه برای بر عهده گرفتن مجدد سمت ریاست باشگاه استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی هوینس که در ماه مارس ۲۰۱۴ به فرار مالیاتی متهم شد و بلافاصله پس از تأیید حکم محکومیت از سوی مراجع قضایی آلمان از سمت ریاست باشگاه بایرن‌ مونیخ کناره‌گیری کرد، اخیراً پس از گذراندن نیمی از محکومیت سه سال و نیمه‌اش، آزاد شد. طبق قوانین آلمان مجرمی که نیمی از دوران محکومیت خود را سپری کرده باشد، می‌تواند درخواست آزادی مشروط را به مقامات قضایی بدهد.

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ که در طول مدتی که در زندان بود، روزها در آکادمی باشگاه بایرن مونیخ و در فوتبال پایه این باشگاه خدمت‌رسانی می‌کرد و شب‌ها را هم در زندان می‌گذراند، طبق گفته مدیر اجرایی این باشگاه می‌تواند دوباره در سمت سابق خود در باشگاه بایرن مونیخ مشغول به فعالیت شود.

در حالی که پس از استعفای اولی هوینس، کارل هوپفنر به‌عنوان رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شد، کارل هاینس رومنیگه در گفت‌و‌گو با نشریه «کیکر» گفت: هر زمان که اولی هوینس بخواهد دوباره ریاست باشگاه بایرن مونیخ را بر عهده بگیرد، باشگاه آماده خوشامدگویی به اوست. اگر هوینس دوباره بخواهد رئیس باشگاه شود، این اصلاً جای تعجب ندارد.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در ادامه عنوان کرد: در این مورد، اگر هوینس قصد شرکت در انتخابات باشگاه را داشته باشد، کارل هوپفنر که فردی فوق‌العاده دلسوز است از کاندیداتوری خود چشم‌پوشی خواهد کرد و همه چیز با توافق متقابل انجام خواهد شد.

هوینس در دوره بازیگری‌اش بیش از ۳۰۰ بازی برای بایرن مونیخ انجام داد و پیش از اینکه در سال ۲۰۰۹ به ریاست این باشگاه برسد، به‌مدت ۳۰ سال به‌عنوان مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ فعالیت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.