سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برخی‌ تیم‌ها با بی اخلاقی با بازیکنی که قرارداد دارد مذاکره می‌کنند و آنها را مقابل باشگاه قرار می‌دهند.

سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش به عنوان سرمربی در استقلال خوزستان گفت از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به خاطر اعتمادی که به من کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم با پیشرفت استقلال خوزستان جواب اعتماد آن‌ها را بدهم.

وی افزود: از هواداران هم می‌خواهم همانند مدیران باشگاه به ما اعتماد کنند و در راه سخت و دشواری که پیش رو داریم کمک حال ما باشند. با استفاده از تجربه بچه‌های خوزستان می‌توانیم قدم محکمی به جلو برداریم و از اسم استقلال خوزستان دفاع کنیم.

سرمربی جدید استقلال خوزستان در مورد اهدافش در این تیم عنوان کرد: ۵ سال گذشته در استقلال خوزستان حضور داشتم و راه و روش کاری این تیم را می‌دانم. یکی از دلایل انتخاب من آشنایی با سیاست‌هالی کلی باشگاه است. از پتانسیل و کیفیت بازیکنان هم به خوبی آگاهی دارم. هدف اول ما جوان گرایی و بومی گرایی تیم است چرا که پتانسیل فوتبال خوزستان به ما ثابت شده است. ما از موجودیتمان دفاع می‌کنیم و با هزینه مناسب در راستای موفقیت گام برمی‌داریم. به اعضای تیممان اتکا می‌کنیم و با بازیکن سازی پاسخگوی انتظارات خواهیم بود.

پورموسوی در مورد اینکه چه زمانی لیست ورود و خروج تیم را مشخص می‌کند گفت: فردا جلسه اول ما با کادر فنی برگزار می‌شود تا دوشنبه لیست ورود و خروج تیم را مشخص می‌کنیم و این مسئله به بازیکنان اعلام می‌شود. در برخی از پست‌ها نیاز به ترمیم داریم که باید اقدامات لازم انجام شود.

وی در مورد اینکه بسیاری از تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان این تیم هستند اظهار داشت: متاسفانه رفتار غیر اخلاقی از برخی باشگاه ها مشاهده می‌شود که آن‌ها به دنبال جذب بعضی از بازیکنان ما هستند که دارای قرارداد هستند. این رفتار باعث می‌شود که این بازیکنان هوایی شده و مقابل باشگاه قرار بگیرند. فرناندو خسوس بازیکن آزاد بود و به گسترش فولاد پیوست آیا شما دیدید که ما به این مسئله اعتراض کنیم اما وقتی با بازیکن دارای قرارداد مذاکره می‌شود و به او پیشنهاد بالا می‌دهند این رفتار مناسب نیست.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تاکید کرد: بابت دروازه‌بان نگرانی نداریم ما کارمان را با گودرز داوودی آغاز می‌کنیم و یک گلر خارجی هم می‌گیریم. موسی کولی بالی و محمد طیبی هم ۴ سال است در کنار ما هستند و تلاش می‌کنیم آنها را هم حفظ کنیم. امیدوارم باشگاه هم از لحاظ مالی بازیکنان را راضی کند.

وی در پایان گفت: انتظارم از بازیکنان با تعصب تیم این است که خیلی راحت تیم را ترک نکنند. امسال هم می‌توان مثل سال قبل شگفتی ساز شد امیدوارم باشگاه با بازیکنان از لحاظ مالی به توافق برسد و برای سال بعد هم تیم قدرتمندی راهی مسابقات کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )