پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در سال‌های اخیر گفت: همینکه در حال حاضر سرمربی پرسپولیس مشخص و برنامه‌اش برای فصل آتی معلوم است جای شکر دارد.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق در خصوص ناکامی پرسپولیس در کسب مقام قهرمانی لیگ برتر گفت: امسال پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و شما دیدید که توانسته است از انتهای جدول، خودش را جدا کند و به چهره یک تیم قهرمان تبدیل شود.

وی افزود: فکر می کنم شکست برابر نفت و اتفاقات آن مسابقه پرسپولیس را از قهرمانی دور کرد وگرنه پرسپولیس خیلی خوب خودش را به تیم های بالای جدولی رساند و در پایان هم شاهد این بودیم که با تفاضل گل نسبت به تیم اول در رده دوم قرار گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما سالهای قبل شاهد این بودیم که پرسپولیس عملکرد چندان خوبی نداشته و در اکثر اوقات جزو تیم های میان جدولی بوده است اما امسال کسب همین جایگاه دومی هم رتبه خوبی بود که تیم برانکو توانست در آن قرار بگیرد و تا بازی آخر هم مدعی باشد.

شاهرودی در رابطه با جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید بداند که در چه تیمی بازی خواهد کرد و خودش را از حواشی دور کند. علیرضا بیرانوند دروازه بان خوبی است که اولین خرید تیم برانکو بوده. این دروازه بان باید بداند که در پرسپولیس در چشم است و خبرنگاران زیادی در طول روز با او تماس می گیرند. او اگر بتواند خودش را کنترل کند می تواند دروازه پرسپولیس را بیمه کند اما اگر نتواند مانند سوشا مکانی می شود.

وی در پایان گفت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باید در تمام خطوط بازیکنان خوب، با تجربه و ششدانگ جذب کند که پرسپولیس را برای قهرمانی بیمه کند البته این را نیز بگویم که همین که پرسپولیس در حال حاضر مربی اش مشخص است و برانکو برنامه اش برای فصل آتی را به مدیریت تیم داده جای شکر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.