سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در فینال جام حذفی ذوب آهن خسته است و استقلال از شرایط مسابقه دور است.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد فینال جام حذفی که روز یکشنبه بین دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن برگزار می‌شود گفت: دو تیم در شرایط متفاوتی قرار دارند . ذوب آهن تیمش در شرایط مسابقه است و با توجه به مسابقاتی که در امارات داده با آب و هوای گرم خرمشهر تقریبا خو گرفته است اما استقلال استراحت بیشتری داشته ولی تیمش در شرایط مسابقه قرار ندارد. ضمن اینکه بازیکنان ذوب آهن ممکن است خسته و همچنین آسیب دیده باشند.

وی ادامه داد: استقلال در فینال جام حذفی یک برگ برنده دارد و آن هم تماشاگرانش هستند در خوزستان اکثر فوتبال دوستان طرفدار استقلال هستند و قطعا این تیم بیشتر از ذوب آهن تماشاگر خواهد داشت. باید دید کدام تیم از شرایط بازی بهتر استفاده می‌کند. استقلال سهمیه آسیایی کسب کرده اما ذوب آهن برای آسیایی شدن تلاش می‌کند.

کربکندی با اشاره به حذف ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا گفت: شکست خانگی مقابل العین و حذف از گردونه رقابت‌ها می‌تواند تاثیر منفی بر روی عملکرد ذوب آهن داشته باشد و این تیم را از نظر روحی و روانی آزار بدهد. از طرفی دیگر استقلالی‌ها هم تحت فشار هستند. سرمربی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دوست دارند که جام قهرمانی را کسب کنند. شرایط این مسابقه به گونه‌ای است که به هیچ عنوان نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد.

وی افزود: البته من دوست دارم تیم شهرم برنده این فینال شود اما همان طور که گفتم نتیجه بازی اصلا قابل پیش بینی نیست. باید ببینیم روز مسابقه کدام تیم از شرایط موجود بهتر استفاده می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.