سرمربی رئال مادرید شرایط مهاجم پرتغالی تیمش را خوب عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو رئال مادرید شنبه شب در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: وضعیت کریستیانو رونالدو خوب است. او آمادگی صد در صد دارد. کمی مشکل داشت اما فردا خوب خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید درباره بازی اظهار کرد: اتلتیکو یک مجموعه است. مثل یک تیم کار می کند. همه تمرکزمان روی این بازی است و آماده آن هستیم. بازی سختی خواهد بود اما ما آماده هستیم. بازیکنان تنها خواهان شروع این دیدار هستند.

او در ادامه افزود: اکنون خوشحال هستم. رسیدن به یک فینال کار آسانی نیست. بازیکنان نیز خوشحال هستند تنها یک شب به بازی مانده است پس از اینکه بیدار شویم شاهد بازی بزرگی خواهیم بود. برای بودن در این مرحله تلاش زیادی کردیم. همچون اتلتیکو شایسته حضور در این دیدار بودیم. از تلاش تیمی خوشحال هستم.

زیدان درباره تفاوت فینال فردا شب و فینال دو سال پیش در لیسبون گفت: بعضی از بازیکنان تغیر پیدا کرده اند. ایده باشگاه عوض نشده است: اتحاد قدرت و همکاری. سپس با کیفت بازی کردن ایده این تیم است.

رئال مادرید در لالیگا با هدایت زیدان مغلوب همشهری خود شد. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: سه ماه از آن بازی گذشته است و ما کمی بهتر شدیم. برای فینال بازی گذشته معنا ندارد. خوشحالم که تلاش تیمی باعث بهتر شدن تیم شده است. در بازی فینال شانس تیم ها یکسان است.

زیدان در پایان اظهار کرد: ما در گذشته خوب دفاع کرده‌ایم مخصوصا هنگامی که مالویت توپ را در اختیار نداشتیم. از بازیکنان خوبی در خط حمله برخورداریم. باید دوندگی زیادی داشته باشیم. حضور اتلتیکو در فینال نشان از برتری آن ها است و باید دید فردا چه کسی پیروز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.