سرمربی اتلتیکومادرید می گوید تنها پیروزی در دیدار نهایی برابر رئال مادرید باعث خوشحالی و خشنودی او خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه بین رئال مادرید و اتلتیکومادرید برگزار می‌شود. در صورتی که اتلتیکومادرید بتواند به قهرمانی برسد برای اولین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کرده است.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید در نشست خبری خود قبل از دیدار نهایی گفت: این دیدار فرق زیادی با بازی های دیگر ندارد. در این بازی با یازده بازیکن در زمین حضور خواهیم داشت. برنامه ما برای این بازی این است که چیز زیادی را تغییر نمی دهیم. مادرید همانند ۴ سال قبل بازی می کند و تغییر زیادی نکرده است ولی تیم من فرق کرده است و تغییرات بیشتری داشتیم. رئال در خط هافبک بازیکنانی دارد که می توانند شرایط را متفاوت کنند برای مثال کاسمیرو آن ها را خطرناک تر میکند. این را در بازی رفت و برگشت مقابل سیتی دیدیم. رئال دارای فضای بسیار خطرناک است و نباید به آنها فضا دهیم تا بتوانند در خط هافبک فضاسازی کنند.

سیمئونه ادامه داد: فشار را دوست دارم و تنها پیروزی من را راضی می کند. قطعا بازی سخت و پرتنشی را در این بازی خواهیم دید. باید اعتماد به نفس خودمان را حفظ کنیم و با تمام قوا در میدان حاضر شویم. تنها پیروزی در این بازی است که من را راضی می کند. ما از فینال قبلی در لیسبون خاطراتی داریم که این خاطرات در کار ما تاثیرگذاشته است و می خواهیم اینبار با خاطره ای خوش از فینال سین سیرو خارج شویم.

او درباره انتقاداتی که از سبک اتلتیکو می شود، گفت: اینطور نیست که ما متفاوت با بقیه تیم ها بازی کنیم. در فوتبال تیم های بزرگی هستند که هر کدام متفاوت بازی می کنند. من برای حریف و بازیکنان آنها خصوصا رونالدو احترام خاصی قائل هستم و باید تاکید کنم که فوتبال ضرف نظر از سیاست و اهداف تیم ها یک روش کلی است که هدف همه رسیدن به پیروزی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.